کد خبر: 965705
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
صنعت گردشگری جزو صنایع پرطرفدار محسوب می‌شود. در ایران شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری زیادی به فعالیت مشغول هستند. هر کدام از این موسسات با ارائه انواع خدمات مسافرتی و گردشگری به کاربران خود در صدد جذب بیشترین کاربر هستند. در ادامه به معرفی و بررسی شرکت‌های خدمات گردشگری تی چارتر، سپهر ۳۶۰، علی بابا و علی بابا می‌پردازیم.
خرید آنلاین بلیط چارتر خطوط هوایی داخلی و خارجی با علی بابا

علی بابا یکی از برترین سامانه‌های خرید بلیط چارتر خطوط داخلی و خارجی است. علی بابا کلیه خطوط هواپیمایی داخلی را پوشش داده، لذا امکان خرید بلیط بصورت آنلاین و قطعی وجود دارد. از طرفی علی بابا با مجموعه‌ای از ایرلاین‌های خارجی طرف قرارداد بوده و پرواز‌های چارتر بین المللی و با قیمت مناسب به کاربران علی بابا عرضه می‌نماید. اگر قصد سفر به اماکن متبرکه کشور عراق را دارید و یا اینکه تصمیم به سفر به ترکیه برای گذراندن تعطیلات را دارید، به سهولت و آسانی می‌توانید به وب سایت علی بابا مراجعه و نسبت به خرید بلیط و پرداخت آنلاین اقدام نمائید. علی بابا با مجموعه متنوعی از پرواز‌های خارجی قرارداد همکاری دارد. اگر قصد سفر به کشور‌های ترکیه، عراق، افغانستان، مالزی، تایلند، قزاقستان، گرجستان، ارمنستان، چین و یا کشور‌های اروپایی را دارید علی بابا پرواز‌های چارتر با کیفیت مطلوب و قیمت ارزان به شما عرضه می‌نماید. علی بابا به عنوان بزرگترین سامانه خرید آنلاین پرواز‌های چارتری داخلی و خارجی خدمات کاملی به کاربران خود ارائه می‌نماید. شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری پیک خورشید با پرسنل مجرب و تیم حرفه‌ای خود ارائه دهنده خدمات گردشگری و خرید بلیط هواپیما آنلاین چارتر و سیستمی است. مسافران از طریق پیک خورشید می‌توانند همانند علی بابا به خرید بلیط ارزان، باکیفیت و مناسب اقدام کنند.
 
علی بابا
خرید بلیط هواپیمای ایرلاین‌های داخلی و خارجی از سایت علی بابا

علی بابا یکی از برترین سایت‌های عرضه کننده خدمات گردشگری و مسافرتی در ایران است. علی بابا با پوشش صد در صدی و کامل خطوط هواپیمایی داخلی و قرارداد همکاری با تعداد پانزده ایرلاین خارجی معتبر، طیف وسیعی از خطوط هوایی داخلی و خارجی را ارائه می‌نماید. اگر تصمیم به سفر خارجی دارید، علی بابا مجموعه‌ای کامل و متنوع از خطوط هواپیمایی خارجی در کشور‌ها و شهر‌های مختلف را عرضه می‌نماید. برخی از خطوط هوایی معتبر جهانی مانند لوفتهانزا، ایر فرانس، هواپیمایی امارات و بریتیش ایرلاین با علی بابا همکاری دارند. بدین ترتیب پرواز‌های باکیفیت و معتبر بین المللی را با علی بابا تجربه خواهید نمود. علی بابا امکان رزرو و خرید قطعی بلیط هواپیما را به مسافران می‌دهد. در کنار آن قیمت‌های مناسب، تخفیف‌های همیشگی و مناسبتی را در علی بابا مشاهده می‌نمائید. در علی بابا کاربران امکان رزرو بلیط پرواز‌های خارجی از ایرلاین‌های معتبر بین المللی را از طریق کارت‌های اعتباری و با پول ایران خواهند داشت. از طرفی امکان رزرو هتل خارجی علی بابا با سیستم پرداخت آنلاین داخلی میسر است. علی بابا آسایش، امنیت و راحتی را برای کاربران خود به همراه دارد. تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته علی بابا امکان پشتیبانی آنلاین از کاربران را فراهم آورده، لذا در صورت وجود مشکل و هر گونه سوال در اوقات شبانه روز می‌توان با تیم پشتیبانی علی بابا تماس حاصل نمود. خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی از علی بابا به دو طریق سایت علی بابا و اپلیکیشن علی بابا امکان پذیر است. در این صورت حتی از طریق موبایل و گوشی هوشمند خود می‌توانید به رزرو بلیط هواپیما از طریق علی بابا بپردازید. شرکت خدمات مسافرتی پیک خورشید با پوشش کلیه پرواز‌های داخلی و بسیاری از پرواز‌های خارجی خدمات کامل و حرفه‌ای به کاربران خود عرضه می‌نماید. اگر تصمیم به خرید بلیط هواپیمای داخلی و یا خارجی را دارید، پیک خورشید امکان خرید آنلاین و قطعی با قیمت‌های ارزان و مناسب را امکان پذیر ساخته است. پوشش پرواز‌های داخلی و خارجی پیک خورشید با علی بابا رقابت می‌نماید، بطوریکه حتی در برخی پرواز‌ها قیمت‌های کمتر و مناسبتر را در پیک خورشید نسبت به علی بابا مشاهده خواهید نمود.

خرید بلیط هواپیما خطوط داخلی و خارجی با ضمانت و قیمت ارزان در تی چارتر

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری تی چارتر عرضه کننده انواع بلیط هواپیمای داخلی و خارجی با قیمت ارزان است. اگر تصمیم به سفر خارجی دارید برای تهیه بلیط هواپیمای خارجی توصیه می‌شود سایت تی چارتر را بررسی کنید. در تی چارتر انواع پرواز‌های داخلی و خارجی با قیمت رقابتی و ارزان عرضه می‌شوند. تی چارتر بلیط‌های عرضه شده را تضمین نموده، لذا مشکلی از این جهت متوجه مسافران نخواهد شد. تی چارتر برای سهولت سفارش و خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی مجموعه‌ای از خطوط هوایی را در صفحه اول خود نمایش می‌دهد. کاربران تی چارتر می‌توانند بدون نیاز به جستجوی پرواز‌های مورد نظر از این طریق اقدام به خرید بلیط نمایند. پرداخت آنلاین، سرعت و سهولت خرید و امنیت تی چارتر آن موجبات رضایت مندی بازدیدکنندگان را در پی داشته است. تی چارتر انواع بلیط هواپیما چارتری و سیستمی را ارائه می‌کند، لذا تنوع انتخاب در نوع پرواز، ایرلاین، کلاس پروازی و ساعت پرواز برای افراد وجود دارد. تی چارتر بجز هواپیما امکان خرید بلیط قطار را نیز برای کاربران دارد. در کنار این تی چارتر امکان رزرو و خرید بلیط هواپیمای خارجی برای شهر‌ها و کشور‌های مختلف را فراهم آورده است. قیمت‌های موجود در تی چارتر برای بلیط و پرواز‌های خارجی از طریق پول ایران و کارت‌های اعتباری قابل خرید است. تی چارتر قیمت‌های ارزان و مناسب پرواز‌های داخلی و خارجی را تضمین می‌نماید. شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری پیک خورشید همانند تی چارتر عرضه خدمات ارزان و با کیفیت را در برنامه خود قرار داده است. اگر تصمیم به خرید بلیط هواپیما دارید، قبل از تی چارتر به پیک خورشید مراجعه و قیمت‌های آنرا بررسی و مقایسه کنید.

خرید آنلاین بلیط‌های چارتر و سیستمی داخلی و خارجی با سپهر ۳۶۰ 
 
سایت سپهر ۳۶۰ یکی از سایت‌های جدید در رزرو و خرید بلیط هواپیما است. کاربران امکان خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی از طریق ایرلاین‌های داخلی و خارجی بطور مستقیم را دارند. سپهر ۳۶۰ یکی از محبوب‌ترین سایت‌های خرید بلیط آنلاین هواپیما است. سپهر ۳۶۰ تنها محلی برای خرید بلیط هواپیما توسط مسافران نیست، بلکه آژانس‌های مسافرتی و گردشگری زیادی برای تامین بلیط مسافران و تور‌های خود به سپهر ۳۶۰ رجوع می‌کنند. سپهر ۳۶۰ دارای یک مزیت ویژه نسبت به سایر سایت‌های خرید بلیط آنلاین است، بطوریکه انواع بلیط هواپیما داخلی و خارجی را بطور مستقیم و بدون واسطه عرضه می‌کند. خرید از سپهر ۳۶۰ همانند خرید مستقیم از ایرلاین بوده از اینرو قیمت مناسب و ارزان تری را نسبت به سایر سایت‌های ارائه دهنده بلیط در سپهر ۳۶۰ شاهد هستیم. سپهر ۳۶۰ با عرضه قیمت‌های عمده و مناسب مورد توجه آژانس‌های مسافرتی زیادی قرار گرفته است، بطوریکه بیش از ۲۵۰ آژانس مسافرتی بطور مستقیم سهمیه بلیط خود را از سپهر ۳۶۰ خریداری می‌نمایند. علاوه بر این سپهر ۳۶۰ محلی برای عرضه بلیط توسط فروشندگان، آژانس‌ها و ایرلاین‌های مختلف بطور مستقیم است. سپهر ۳۶۰ بستری را فراهم آورده است که آژانس‌ها و ایرلاین‌های مختلف سهمیه بلیط هواپیما خود را در سایت به فروش می‌رسانند. سپهر ۳۶۰ به دو صورت امکان خرید بلیط هواپیما را فراهم می‌آورد. کاربران از طریق وب سایت سپهر ۳۶۰ و یا اپلیکیشن سپهر ۳۶۰ امکان خرید بلیط هواپیما را بطور آنلاین دارند. پیک خورشید نیز همانند سپهر ۳۶۰ از طریق وب سایت و اپلیکیشن امکان خرید و تهیه بلیط هواپیما را به کاربران خود می‌دهد. پیک خورشید دارای قیمت‌های مناسب و ارزان بوده و در مقایسه با سپهر ۳۶۰ قیمت‌های رقابتی دارد. چنانچه تصمیم به خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی را دارید، توصیه می‌شود قیمت‌های پیک خورشید را با سپهر ۳۶۰ مقایسه نمائید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار