کد خبر: 965688
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۳
صولت فروتن
سرويس ايران جوان آنلاين: منابع محلی و شهروندان می‌گویند قوچان با کمبود شدید نان مواجه است!
در روز‌های اخیر اخبار نگران‌کننده‌ای از کمبود شدید آرد و به تبع آن کمبود نان در شهرستان قوچان از شهر‌های با پیشینه و تأثیرگذار واقع در شمال خراسان به گوش می‌رسد و گزارش‌های منابع محلی حاکی است، کمبود آرد موجب تعطیلی تعدادی از واحد‌های نانوایی و نیمه‌تعطیل شدن تعداد دیگری نانوایی شده و شهروندان قوچانی را نگران، سرگردان و معطل صف‌های طولانی کرده است.

یکی از این شهروندان قوچانی می‌گوید برای تهیه نان به بسیاری از نانوایی‌ها در چند محله و منطقه قوچان سر زده تا توانسته با کلی دردسر و سپری کردن چند ساعت به نان دست پیدا کند.
یکی دیگر از شهروندان نیز می‌گوید: کمبود آرد و نان امان مردم را بریده، اما فعلاً کسی پاسخگو نیست و اصلاً انگار این شهر مسئولی که پاسخ روشن بدهد و مردم را از نگرانی نجات دهد، ندارد.
برخی گزارش‌های منتشر شده، اما تأیید نشده در فضای مجازی نیز از اعمال برخی توصیه‌ها به نانوایان قوچانی مبنی بر پررنگ نکردن موضوع کمبود نان و آرد و حتی نصب نکردن کاغذ و پارچه نوشته درخصوص تعطیلی یا نیمه‌تعطیلی نانوایی به دلیل کمبود آرد حکایت دارد.

این روز‌ها در حالی خبر کمبود نان در شهرستان قوچان به موضوعی بی‌پاسخ روشن برای مردم قوچان تبدیل شده است که این شهرستان تاریخی، مهم و تأثیرگذار، گرچه در میان انبوهی از نداشته‌های خود و بی‌توجهی‌های مسئولان استانی و ملی دست و پنجه نرم می‌کند؛ اما با این حال از قدیم دارای سیلوی گندم نسبتاً بزرگی است.
برخی شهروندان قوچانی در صحبت‌های خود حتی از واژه «ظلم مضاعف» به قوچان «در طول دهه‌های اخیر» استفاده کرده و می‌گویند: کمبود نان برای مردم در این شهر که هیچ ندارد، دیگر نوبر است.
این گزارش در انتظار پاسخ سریع چرایی بروز مشکل و اقدام سریع‌تر مسئولان مربوطه به منظور رفع آن است و نتیجه و اقدامات مؤثر در این زمینه هم قطعاً منتشر خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار