کد خبر: 965573
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۰
مأموران پلیس دو مرد جوان را که متهم هستند در دو حادثه جداگانه مرتکب قتل دو زن جوان شده‌اند، بازداشت کردند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، یکی از متهمانی که به عنوان مظنون به قتل زن جوانی از سوی مأموران تحت تعقیب قرار گرفت و چند روز قبل بازداشت شد، راننده ۴۰‌ساله تاکسی که متهم است زن جوانی را بامداد جمعه چهارم مردادماه امسال به قتل رسانده و جسد آن را در حوالی بزرگراه صیاد شیرازی میان درختچه‌های شمشاد رها کرده است.

روز حادثه مأموران کلانتری‌۱۰۲ پاسداران با تماس تلفنی کارگر فضای‌سبز شهرداری از کشف جسد زن جوان با خبر و راهی محل شدند. مأموران پس از حضور در محل حادثه با جسد زن جوان ناشناسی روبه‌رو شدند که لباس بیرون به تن داشت و با اصابت جسم سختی به سرش به قتل رسیده بود. پس از اعلام این خبر بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی در محل به تحقیق پرداختند. مأموران در محل حادثه تکه‌سنگ خونینی را پیدا کردند که نشان می‌داد قاتل یا قاتلان زن ناشناس را با این تکه سنگ به قتل رسانده‌اند. همچنین مأموران در کف دست چپ مقتول سه‌کلمه مجزایی که با خودکار نوشته شده بود مشاهده کردند که احتمالاً نشان از رمزی در قتل زن ناشناس داشت. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، مأموران در بررسی پرونده‌های افراد گمشده زن جوان را به نام حمیرا شناسایی کردند.

شوهر مقتول پس از شناسایی جسد همسرش گفت: همسرم روز حادثه همراه طلاهایش به بانکی در حوالی مرکز شهر رفت تا با رهن گذاشتن طلاهایش وام بگیرد و بعد از آن دیگر به خانه برنگشت تا اینکه امروز جسدش را در پزشکی قانونی شناسایی کردم.

مأموران در ادامه تحقیقات با بررسی دوربین‌های مداربسته بانک مورد نظر دریافتند روز حادثه مقتول پس از خارج شدن از بانک سوار خودروی تاکسی شده و تا نزدیکی محل حادثه رفته است. بدین ترتیب مأموران راننده تاکسی را که مرد ۴۰‌ساله‌ای به نام هرمز است، بازداشت کردند. متهم ابتدا منکر آشنایی با مقتول شد، اما وقتی با مدارک و دلایل روبه‌رو شد در ادعایی گفت: مدتی قبل با مقتول آشنا شدم. گاهی او بامن تماس می‌گرفت تا به مقصدی برسانمش. روز حادثه هم از بانک او را سوار کردم و در نزدیکی محل حادثه پیاده کردم و دیگر از او خبر ندارم. در حالی که تحقیقات از متهم ادامه دارد، بازپرس پرونده به مأموران دستور داد بررسی کنند مقتول روز حادثه طلاهایش را تحویل بانک داده یا اینکه از او سرقت شده است.

دستگیری خواستگار قبلی به اتهام قتل
متهم دیگری که در پرونده مشابه‌ای به عنوان مظنون به قتل زن جوانی دستگیر شده‌است، مرد ۳۹‌ساله‌ای به نام بهمن است. بهمن، متهم است زن مورد علاقه‌اش را هفتم تیر‌سال قبل به قتل رسانده است. آن روز مرد جوانی مرگ مشکوک همسرش را به مأموران پلیس خبر داد.

وی به مأموران گفت: من سر کار بودم و دو دخترم نیز بیرون از خانه بودند. وقتی به خانه آمدم با جسد همسرم در حالی روبه‌رو شدم که مقداری پودر قرص در کنارش بود. مأموران پس از حضور در محل حادثه، علاوه بر مقداری پودر قرص که حکایت از این داشت که زن جوان دست به خودکشی زده است، کارت عابر بانکی را که متعلق به مردی به نام بهمن بود داخل کیف زن جوان کشف کردند. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، پزشکی قانونی اعلام کرد مقتول بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن به قتل رسیده‌است. بنابراین مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی قاتل آغاز و در نخستین گام بهمن را به عنوان مظنون به قتل بازداشت کردند.

وی در بازجویی‌ها با انکار قتل گفت: من و مقتول عاشق هم بودیم، اما خانواده او اجازه ندادند با من ازدواج کند و در نهایت او با یکی از بستگانش وصلت کرد. مدتی قبل او را دیدم که گفت با شوهرش اختلاف دارد و قرار است از هم جدا شوند. قرار شد او پس از جدایی با من ازدواج کند و به همین دلیل هم من کارت بانکی‌ام را که مقدار زیادی پول داشت به او داده بودم تا وکیل بگیرد و زودتر از شوهرش جدا شود. متهم به دستور قاضی غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار