کد خبر: 965526
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
کارشناس فوتبال ایران و باشگاه استقلال با اشاره به شرایط این تیم گفت: استراماچونی و شفر تفاوت‌های زیادی با هم دارند که فاحش‌ترین آن‌ها دوری استراماچونی از حاشیه و تمرکز روی تیم است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: بهروز پرورش خواه اظهار داشت: تعطیلات زیاد این فصل به سود استقلال و سایر تیم‌هایی است که تغییرات زیادی داشتند و آبی پوشان باید بابت طولانی شدن تعطیلات خوشحال باشند.

وی اضافه کرد: در این تعطیلات بازیکنان جدید وقت بیشتری برای تطابق و هماهنگی دارند و باعث می‌شود با آغاز فصل، این تیم‌ها عملکرد بهتری داشته و در هفته‌های ابتدایی امتیازات کمتری از دست بدهند.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به نحوه تمرینات این تیم و عملکرد استراماچونی گفت: تفاوت‌های سرمربی جدید و قبلی استقلال تنها در سن و سال آن‌ها نیست. این دو تفاوت‌های زیادی با هم دارند که فاحش‌ترین آن‌ها دوری استراماچونی از حاشیه و تمرکز روی تمرینات تیمش است.



پرورش خواه ادادمه داد: شفر بیشتر به جای این که روی تمرینات تیم، عملکرد بازیکنان و تیم‌های رقیب تمرکز داشته باشد، در فضای مجازی فعالیت می‌کرد و تمرکزش روی حاشیه‌ها بود. اما استراماچونی با دوری از حاشیه‌ها و مصاحبه‌های غلو انگیز و وعده دادن و زمان خریدن، روی تیمش تمرکز دارد و این برگ برنده او می‌باشد.

هافبک پیشین استقلال در خصوص پیش بینی اش از مدعیان قهرمانی فصل آینده گفت: تا مسابقات آغاز نشود نمی‌توان چنین پیش بینی داشت. اما می‌توانم با اطمینان بگویم استقلال نسبت به فصل قبل شرایط بهتری خواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار