کد خبر: 965245
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
وزارت کشور یمن از شهادت برادر رهبر جنبش انصارالله در صنعاء خبر داد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین:‌ وزارت کشور یمن امروز جمعه خبر شهادت ابراهیم بدرالدین الحوثی به دست مزدوران آمریکا و رژیم سعودی را اعلام کرد.

این وزارت در بیانیه خود تاکید کرد از هیچ تلاشی برای پیگرد و دستگیری مزدورانی که جنایت ترور شهید ابراهیم الحوثی را مرتکب شدند، دریغ نخواهد کرد.

این بیانیه آورده است شهید ابراهیم الحوثی از بهترین مردان وطن و مجاهد جسوری بود که زندگی اش را وقف راه خداوند و دفاع از عقیده و وطن کرد تا به درجه شهادت نائل شود.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
0
0
بسمه تعالی
با سلام
جنگ البتّه چیز سختی است، چیز تلخی است؛ لکن از همین حادثه‌ی تلخ، پیام بهجت و عظمت و نشاط را قرآن بیرون میکشد. شما ببینید، کشته شدن، از دنیا رفتن از نظر همه‌ی مردم دنیا، یعنی اغلب مردم دنیا، یک فقدان است، یک از دست دادن است امّا قرآن چه میگوید؟ قرآن میگوید: وَیَستَبشِرونَ بِالَّذینَ لَم یَلحَقوا بِهِم مِن خَلفِهِم اَلّا خَوفٌ عَلَیهِم وَ لا‌ هُم یَحزَنون؛(۱) از کشته شدن، از مردن، از عبور از این دنیا، از محروم شدن از زندگی، یک پیام نشاط بیرون میکشد، پیام بهجت بیرون میکشد، پیام بشارت بیرون میکشد؛ وَیَستَبشِرونَ بِالَّذینَ لَم یَلحَقوا بِهِم مِن خَلفِهِم اَلّا خَوفٌ عَلَیهِم وَ لا‌ هُم یَحزَنون.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار