کد خبر: 965175
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
سردار حسین رحیمی:
رئیس پلیس پایتخت در بازدید از سر کلانتری یکم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، بیان داشت: کلانتری‌ها باید مامن، ملجا و پناهگاه امنی برای مردم و مرکزی برای دادخواهی و حمایت از مظلومان آسیب دیدگان و در مقابل محلی برای برخورد با مجرمان و گردنکشان باشد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سردار حسین رحیمی با حضور در سر کلانتری یکم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع روسای پلیس‌های تخصصی و دیگر مسئولان این مجموعه با تاکید بر اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم و باید شان و کرامت مردم و کسانیکه به پلیس مراجعه می‌کنند حفظ شود، بیان کرد: باید قدر مسئولیتی که به ما سپرده شده است را با خدمتگزاری صحیح و سریع به مردم بدانیم و فراموش نکنیم که در پیشگاه خداوند متعال و مردم دیر یا زود باید پاسخگو باشیم.

وی افزود: همه تلاش و همت خود را صرف خدمت به مردم کنید و کارتان را برای رضای خداوند انجام دهید و بدانید که کاری که برای خدا باشد برکات و ثمرات بسیاری را به همراه خواهد داشت.

رئیس پلیس پایتخت: با تاکید مجدد بر این مطلب که سال ۹۸ را سال پاکسازی تهران از معتادان متجاهر اعلام کرده ایم، گفت: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و از جمله معضل خانمانسوز اعتیاد باید همواره در اولویت کار شما قرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شهدا به ما هویت و اقتدار بخشیده اند، عنوان کرد: خانواده شهدا را همواره تکریم کنید و فراموش نکنید که آرامش و آسایش ما مدیون و مرهون شهدای عزیزمان می‌باشد که از خودگذشتند تا دشمنان نتوانند به مطامع شوم خود برسند.

سردار رحیمی در پایان با اشاره به اینکه کلانتری‌ها باید مامن، ملجا و پناهگاه امنی برای مردم و مرکزی برای دادخواهی و حمایت از مظلومان آسیب دیدگان و در مقابل محلی برای برخورد با مجرمان و گردنکشان باشد، افزود: باید روسا و مسئولان کلانتری‌ها با حضور در مساجد محل خود از نزدیک با مسائل، مشکلات و دغدغه مردم به ویژه مومنان نمازگزار حوزه کلانتری خود آشنا بوده و به حل و فصل آن همت همت بگمارند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
0
0
شنیده بودیم هتل جای امن و بناهگاه خوبیه ولی کلانتری را تا به حال نشنیدیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار