کد خبر: 965089
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
اعضای تیم ملی والیبال جوانان با رهبر انقلاب دیدار کردند
صبح امروز اعضای تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از کسب عنوان قهرمان جهان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند موضوعی که پیش از آن توسط سرمربی تیم ملی در گفت وگو با " جوان آنلاین" درخواست شده بود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : عطایی سرمربی تیم ملی جوانان در گفت وگو با " جوان آنلاین " درباره دیدار با رهبر انقلاب گفت: ابتدا ممنونم که آن مطلب باعث شد تا شرایطی فراهم شود و کادر فنی به همراه بازیکنان تیم ملی و البته تعدادی از نخبگان علمی به دیدار رهبر انقلاب برویم و از نزدیک ایشان را زیارت کنیم. واقعا ممنونم از اینکه اخبار قهرمانی جوانان را پوشش و بازتاب رسانه ای دادید.
 
عطایی : دیدار با رهبری برایم وصف ناپذیر بود
وی افزود: بعد از قهرمانی و درخواست ما و البته یکی از مادران ملی پوش مبنی بر اینکه دوست داریم به خدمت آقا برویم چند روز چند پیش اطلاع دادند که این دیدار، امروز محقق می شود و خدا را شکر امروز صبح توانستیم با تمامی کادر فنی و ملی پوشان به دیدار رهبر انقلاب برویم. واقعا دیدار خوب و وصف ناپذیری بود. من و همه بچه ها برای اولین بار بود که رهبر انقلاب را از نزدیک ملاقات می کردیم . حسی عجیبی بود که تا به حال تجربه نکرده بودیم. بعنوان نماینده بازیکنان و کاپیتان تیم کمی درباره عملکردمان در رقابتهای جهانی توضیحاتی را ارائه دادیم که خشنودی و تمجید رهبر انقلاب را در پی داشت.
سرمربی تیم ملی در ادامه اظهار داشت: بعد از صحبت هایم و اراده توضیحاتی درباره عملکرد تیم ملی ، رهبر انقلاب ضمن تبریک مجدد، از این قهرمانی اظهار خوشحالی کردند و عنوان داشتند که بسیار خرسندند که با این قهرمانی، دل ملت را شاد کرده ایم.
عطایی در خاتمه خاطر نشان کرد: ما هیچ دراخوستی از رهبر انقلاب نداشتیم همین که ایشان اینقدر عملکرد ما را رصد کرده بودند و برای مان اهمیت قائل شده بودند که ما به دیدارشان رفتیم برای مان کافی بود و همگی مان از صمیم قلب خوشحال بودیم. قطعا با دیدار هم وظیفه مان دو برابر شده و انگیزه مان بیشتر شده است و امیدوارم با قهرمانی در مسابقات بعدی بتوانیم بازهم برای کشورمان افتخار آفرینی کرده و دل ملت را بازهم شاد کنیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
0
1
احسنت بر شما
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار