کد خبر: 965085
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل:
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: دمای هوا در سطح استان از هشت تا ۱۳ درجه کاهش یافت که این سامانه تا شنبه هفته آینده تداوم می‌یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سیاوش محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، با نفوذ امواج ناپایدار و زبانه‌های پرفشار به منطقه، شاهد کاهش دما و خنکی هوا در سطح استان از روز گذشته هستیم.

وی افزود: تا روز شنبه هفته آینده آسمان استان در بیشتر ساعات نیمه ابری تا ابری خواهد بود و هوای خنک به ویژه در مناطق مرکزی استان تداوم خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در این مدت وزش باد گاهی با سرعت تند تا نسبتا شدید در بیشتر مناطق خواهد وزید و در بعضی ساعات به ویژه ساعات صبح و عصر در مناطقی از استان، بارش خفیف باران توام با مه به ویژه در جاده‌های مواصلاتی و گردنه‌ها پیش‌بینی می‌شود.

محمدی با اشاره به کاهش دمای هوا در سطح استان از روز گذشته تصریح کرد: از روز گذشته شاهد کاهش 8 تا 13 درجه‌ای دمای هوا بودیم به طوری که سرعین با 11 درجه خنک‌ترین  شهر استان بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه دمای هوای اردبیل نیز 15 درجه بوده که نسبت به روز قبل 13 درجه کاهش یافته است، گفت: خنکی هوا تا اوایل هفته بعدی در استان تداوم می‌یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر