کد خبر: 965081
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
معاون رئیس جمهور:
معاون رئیس جمهور گفت: نخستین پل تمام شیشه‌ای ایران در هیر همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی اصغر مونسان در بازدید از عملیات اجرایی اولین پل تمام شیشه‌ای ایران در هیر اظهار داشت: در حال حاضر عملیات اجرایی نخستین پل تمام شیشه‌ای ایران در هیر پیشرفت خوبی داشته و این پروژه همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه کلنگ‌ نخستین پل تمام شیشه‌ای ایران در هیر سال گذشته به زمین زده شده بود افزود: بعد از کلنگ‌زنی خوشبختانه عملیات اجرایی این پروژه بسیار خوب بوده ‌و در حال حاضر مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

مونسان تصریح کرد: تلاش و همت سرمایه‌گذار مجموعه گردشگری پل تمام شیشه‌ای هیر قابل قدردانی است چراکه در این مدت توانسته‌اند به طور جهادی اقدامات خود را پیش برده و در تکمیل و بهره برداری از این پروژه پیشگام هستند.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: پل تمام شیشه‌ای هیر یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین طرح‌ها و پروژه‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود و این پروژه نقش اساسی در جذب گردشگر و رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: دستور ویژه‌ای برای تکمیل و تامین زیرساخت‌هایی همچون راه، برق و آب این پروژه داده شده است و این زیرساخت‌ها نیز به زودی تکمیل می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر