کد خبر: 965076
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
در پی برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر
مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال در فصل نوزدهم در شهر مشهد برگزار شد و در هفته اول پرسپولیس در خانه پذیرای تیم پارس جنوبی است. این مراسم در حالی برگزار شد که به دلیل آماده نبودن ورزشگاه‌ها، زمان آغاز این مسابقات هنوز مشخص و اعلام نشده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری: محمد پنجعلی کاپیتان سابق و پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط فعلی پرسپولیس گفت: به هر حال بعد از رفتن برانکو مدیران پرسپولیس کالدرون را جایگزین او کردند و در حال حاضر تیم در شرایط تیمی و بدن سازی خوبی قرار دارد و همه در صدد شروع فصل جدید هستند.
 
پنجعلی: مشکل فعلی پرسپولیس جذب مهاجم شش دانگ است
وی افزود: البته به نظرم فدراسیون باید هر چه زودتر شرایط برگزاری را فراهم کند مشخص است بری باشگاه‌ها تا چند سال دیگر هم نمی‌توانند ورزشگاه شان را آماده کنند. بی شک هر چه بازی‌ها به تعویق بیفتد در آینده بازی‌های فشرده تری را شاهد خواهیم بود. پس بهتر است فدراسیون هر چه زودتر درا ین باره تصمیم گیری نهایی را داشته باشد.
پنجعلی با اشاره به اینکه پرسپولیس به بازیکن جدید نیاز دارد اظهار داشت: در حال حاضر تیم پرسپولیس در پست حمله کنار علیپور نیاز به یک بازیکن شش دانگ دارد. بازیکنی که در قامت پرسپولیس باشد و بتواند گلزنی کند. مایگا که توسط کالدرون معرفی شده بود به خاطر رد شدن در تست‌های پزشکی موفق نشد با پرسپولیس قرارداد امضا کند. تا جایی که من می‌دانم دنبال مهاجم خارجی هستند تا در کنار علی علیپور بازی کند.
پیشکسوت پرسپولیس درباره کنار گذاشتن چند بازیکن پرسپولیس هم خاطر نشان کرد:ببینید بازیکنانی که از این تیم کنار گذاشته شدند انصاف خوب بودند، اما مشخص قطعا رفتن شان فنی نبوده و به خاطر ازدحام بازیکن در این پست در ترکیب قرار نگرفته اند. برای همین باید دست مربی را باز گذاشت تا با تفکراتی که دارد بهترین بازیکن خود را برای این فصل انتخاب کند. کالدرون کار سختی پیش رو دارد و هواداران انتظارات زیادی از او دارند. پرسپولیس سه بار متوالی قهرمان لیگ شده است. موفقیت‌های برانکو انتظارات را خیلی بالا برده، اما هواداران بدانند که باید به این مربی فرصت داد تا به همراه کادر فنی اش و آنالیز دقیق حریفان حریف ان را شکست دهد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس یکی از تیم‌های قدرتمند در آسیا است و همان طور که گفتم این تیم باید در خط حمله تقویت شود و مشکل فعلی پرسپولیس حل شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار