کد خبر: 965059
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
معاون قضایی و برنامه ریزی دادگستری استان فارس از تایید حکم قصاص قاتل حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون توسط دیوان عالی خبر دا
سرویس جامعه جوان آنلاین: سید عبدالنبی نجیبی در مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خرسند از وی به عنوان چهره‌ای خدوم و انقلابی یاد کرد و اظهار داشت: دیوان عالی امروز حکم قصاص قاتل وی را تایید کرد.

نجیبی با بیان اینکه اکنون اجرای این حکم در دستور کار دستگاه قضایی استان فارس قرار گرفته است، افزود: در مقابله با افراد شرور هیچ مماشاتی نخواهیم کرد و جنایات خائنان به نظام، مردم، انقلاب و شخصیت‌های انقلابی را فریاد خواهیم زد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کازرون از شهر‌هایی است که سابقه انقلابی‌گری آن برای همگان محرز است و مردم آن نیز مردمی نجیب، انقلابی و ولایتمدار هستند بر این اساس دشمنان ما برای بر هم زدن آرامش در این شهر‌ها تلاش می‌کنند و می‌خواهند چهره‌های خدوم و اثرگذار را حذف کنند.

نجیبی تاکید کرد: دستگاه قضا در برابر چنین جنایاتی سکوت و چشم پوشی نمی‌کند و حکم تایید شده را با قاطعیت اجرا می‌کند.

به گزارش مهر، در این مراسم از تلاش‌های حجت‌الاسلام عبدالحسین لطفی تقدیر و مصطفی انصاری‌فرد به عنوان دادستان کازرون معرفی شد.

گفتنی است؛ در هشتم خردادماه سال جاری حجت الاسلام خرسند پس از مراسم شب احیا مورد سوءقصد قرار گرفت و به شهادت رسید که قاتل وی به سرعت دستگیر و حکم قصاص برای وی صادر شد.

این حکم اکنون از سوی دیوان عدالت عالی تایید شده و دادگستری استان فارس به زودی آن را اجرایی خواهد کرد.

حجت الاسلام خرسند که در سن ۵۲ سالگی به شهادت رسید، ۱۲ سال امام جمعه شهرستان کازرون بود.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار