کد خبر: 965001
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
سرويس ايران جوان آنلاين: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از آغاز اجرای طرح‌های آبرسانی به مناطق مختلف بوشهر خبر داد.
عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر با اشاره به آغاز اجرای طرح‌های آبرسانی در بوشهر گفت: برای نوسازی، ترمیم و اصلاح شبکه آبرسانی شهر‌های استان بوشهر چهار استان در بهبود شبکه‌های آبرسانی این استان ۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند که شرکت آبفای تهران هم به عنوان پنجمین استان معین، به‌زودی برای اجرای طرح آبرسانی به شهرستان جم اعزام می‌شود.
وی با اشاره به تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان در سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به بوشهر افزود: اختصاص این اعتبار روند اجرای طرح‌های آبرسانی در استان بوشهر را تسریع کرده است که ۱۰۰ میلیارد تومان امسال و ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر سال آینده هزینه می‌شود. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: افزون بر ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان طرح آبرسانی در حاشیه شهر بوشهر اجرایی شد که با افتتاح خط انتقال آن تا یک ماه آینده فشارآب شبکه آبرسانی در محلات جنوبی شهر بوشهر بهبود می‌یابد. حمزه‌پور با اشاره به وضعیت مخازن ذخیره آب در شهر‌های استان بوشهر بیان کرد: اکنون ۱۰۰ هزار متر مکعب به ظرفیت مخزن ذخیره آب در شهر‌ها اضافه شده که با تکمیل پروژه‌های در دست ساخت مشکل انتقال آب در محلات جنوبی شهر بوشهر برطرف می‌شود. وی وضعیت سرانه مصرف آب آشامیدنی در شهر‌های استان را نسبت به تعیین الگوی مصرف بالاتر دانست و تأکید کرد: مشترکان آب آشامیدنی باید مدیریت مصرف و مصرف بهینه را در دستور کار قرار دهند تا برنامه‌های توزیع آب عادلانه صورت بگیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار