کد خبر: 964979
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
گفت وگوی " جوان آنلاین" با ستاره تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران
ستاره تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران را حالا در کشتی ایران مثل یک ستاره می‌‍درخشد. او موفق شد در همین ابتدای راه دو مدال جهانی به دست بیاورد و سکوی اول آسیا را هم فتح کند. اخیرا ویدئویی از رحمان عموزاد خلیلی نماینده وزن 48 کیلوگرم کشتی منتشر شد که کشتی گیر امریکایی را بعد از دست ندادن ، با یک ضربه فنی بسیار زیبا شکست داد.
سرویس ورزشی جوان انلاین - وحید صابری : رحمان عموزاد کشتی گیر تیم ملی آزاد در گفت وگو با "جوان آنلاین" این باره گفت: من در این دوره دومین مدال طلایی ام را کسب کردم. در بلغارستان در کشتی اول استراحت خوردم. در کشتی دوم حریف گرجستان را دو بر صفر بردم. در کشتی سوم مقابل حریف ژاپنی 4 بر یک پیروز شدم. ماقبل فینال حریف آمریکایی را 12 بر صفر بردم و در کشتی آخر هم حریف ازبکستانی را شکست دادم.
 
عموزاد: کشتی گیر امریکایی فهمید نباید به ایرانی ها بی احترامی کند
وی درباره حرکت غیراخلاقی کشتی‌گیر آمریکایی در نیمه نهایی رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان اظهار داشت: من در تایم اول ۸ بر صفر از او پیش بودم وهمین باعث عصبانیتش شده بود. در تایم اول هم چند با به سر و صورتم کوبید که از چشم داوران پنهان ماند . در تایم دوم حتی دستم دچار خونریزی هم شد که نزد پزشک رفتم. در آن صحنه وقتی به او دست دادم و دست نداد خیلی ناراحت شدم اما به روی خودم نیاوردم و خودم را کنترل کردو او به من بی احترامی کرده بود. درواقع با توجه به اینکه من نماینده مردم ایران در این دوره از مسابقات بودم به ایرانی ها بی احترامی کرده بود برای همین من در یک لحظه با اجرای یک فن زیبای " فن یک پا و یک دست " جوابش را دادم و با اقتدار او را شکست دادم.باید به او و همه کشتی کشتی گیران می فهماندم که نباید هیچ وقت به یک ایرانی بی احترامی کند. او بعد از باخت آنقدرعصبانی شده بود که نمی دانست چکار کند .

عموزاد خلیلی در ادامه اظهار داشت:من آنقدر از بی احترامی او عصبانی شدم که فقط می خواستم زودتر شکستش دهم برای همین فقط سوت آغاز بازی را شنیدم با اجرای این فن زیبا درس محکمی به او دادم و ۴ امتیاز گرفتم، بعد هم دو خم او را گرفتم، بلندش کردم و به بیرون تشک بردم. مبارزه همانجا با نتیجه ۱۲ بر صفر به سود من به پایان رسید. در پایان مبارزه هم وقتی خواستم با او دست بدهم باز هم این کار را نکرد و دستم را پس زد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: من اهل خلیل شهر در منطقه بهشهر استان مازندران هستم.بعد از پخش این کلیپ همشهریانم برایم سنگ تمام گذاشتند اما مسئولان حتی برای کسب مدال طلایم تبریک هم نگفتند. البته هدفم کسب مدال طلای المپیک است و دوست ندارم وارد حاشیه شوم و فقط دوست دارم تمرین کنم تا دراین وزن برای کشورم افتخار افرینی کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار