کد خبر: 964972
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
رئیس‌جمهور ترکیه با اشاره به اقدامات ضدایرانی واشنگتن علیه ایران تأکید کرد که تحریم‌های آمریکا علیه ایران ناکارآمد است.
سرویس بین الملل جوان آ‌نلاین: «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه در اظهاراتی تأکید کرد که تحریم‌های آمریکا علیه ایران «ناکارآمد» است.

بنا به گزارش خبرنگار روزنامه «دیلی صاباح» ترکیه، اردوغان در خصوص تحریم‌های آمریکا علیه ایران تأکید کرد: «تحریم‌های آمریکا علیه ایران در خدمت (برقراری) صلح نیست».

بنا به گزارش خبرگزاری فرانسه، رئیس‌جهور ترکیه همچنین هشدار داد که «خیلی زود» عملیاتی را علیه کرد‌های سوریه انجام خواهد داد.

رئیس‌جمهور ترکیه در بخشی از سخنان خود به مرگ «محمد مرسی» رئیس‌جمهور پیشین مصر و همچنین قتل «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار منتقد عربستان سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول اشاره کرد و گفت: «شیوه مرگ مرسی و قتل خاشقچی، ازمونی برای جامعه بین‌الملل بوده است و ما در هر دو پرونده به دنبال اجرای عدالت هستیم».

اردوغان در سخنرانی خود در خصوص سیاست خارجی به بحث تیراندازی‌های اخیر در ایالات تگزاس، اوهایو که ده‌ها کشته برجای گذاشت، اشار ه کرد و گفت: «حملات گسترده در آمریکا بار دیگر چهره خونین تروریسم نژادپرستانه به نمایش درآورد».
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
راست میگه تحریم ها ناکارامد است فقط کارخانه جات یکی یکی تعطیل میشوند . قیمت کالا ها روز بروز بیشتر میشود . هجوم مردم به دادگاه ها بیشتر شده طلاق و اعتیاد و دزدی و فساد بیشتر شده .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار