کد خبر: 964864
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
شبه رسانه ملکه انگلیس باز هم برای پر کردن دستان خالیش دست به تحریف سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از زوج‌های جوان زد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار فروردین ماه امسال با جمعی از زوج‌های جوان که متن سخنرانی آن امروز (دوشنبه ۱۴ مرداد) منتشر شده است با اشاره به لزوم اشاعه فرهنگ افزایش فرزند فرموده‌اند: «شما ببینید، در بعضی از کشورهای غربی ــ مثلاً در آمریکا ــ خانواده‌ای پانزده تا بچّه دارند، بیست تا بچّه دارند و از این قبیل،  تشویق [هم] می‌شوند و هیچ کس مذمّتشان نمی‌کند. امّا نوبت به کشور ما که می‌رسد، این طرف قضیّه تشویق می‌شود، [یعنی] کم‌فرزندی و مانند این‌ها. بنابراین این هم یک نکته است که ان‌شاءاللّه باید مورد توجّه باشد.»

اما بی‌بی‌سی دروغگوی فارسی برای آنکه بتواند ماهی خود را شکار کند آب را گل‌آلود کرده و دست به تحریف سخنان رهبر معظم انقلاب زده است. سربازان ملکه در کانال تلگرامی بی‌بی‌سی فارسی این بخش از فرمایشات رهبری را بدین گونه گزارش کرده‌اند: «در کشورهای غربی از جمله ایالات متحده آمریکا هر خانواده‌ بین ۱۵ تا ۲۰ فرزند دارد و کسی با این کار مخالف نیست.» 

باز هم بی‌بی‌سی دروغگو دست به تحریف زد!

در واقع بر خلاف اصل فرمایش رهبر انقلاب که در آن از واژه «خانواده‌ای» به تعبیر «یک خانواده یا محدود خانواده‌ها» استفاده شده است، بی‌بی‌سی فارسی لفظه «هر خانواده» را گذاشته که معنای آن «همه‌ی خانواده‌های آمریکایی» می‌شود. خباثت این‌جاست که سربازان ملکه بر اساس همین تحریف در گزارشی به آمار فرزندآوری خانواده‌های آمریکایی پرداخته و به زعم خود نشان داده‌اند حرف آیت الله خامنه‌ای هیچ سندیتی ندارد.

این گونه تحریفات نشان می‌دهد چقدر دست معاندین نظام خالی است که مجبور می‌شوند برای آنکه دل ملکه را راضی کنند تا لقمه نانی در کاسه‌شان بیندازد، دست به تحریف و دروغ‌پردازی بزنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار