کد خبر: 964842
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
طی سه روز آینده در برخی مناطق جنوب و جنوب شرق کشور رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی سه روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق جنوب و جنوب شرق کشور در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و برخی مناطق هرمزگان رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

از بعد از ظهر روز دوشنبه با شمالی شدن جریان‌ها بر روی دریای خزر، ابرناکی و بارش باران ابتدا در غرب سواحل و استان اردبیل آغاز شده و روز سه شنبه ضمن تقویت بارندگی و کاهش ۴ تا ۸ درجه دما در سواحل دریای خزر، دامنه بارش‌ها همراه با وزش باد شدید استان‌های خراسان شمالی و مناطق شمالی آذربایجان‌ها را در بر می‌گیرد. طی این مدت بارش در گیلان و مازندران مقدار بیشتری خواهد داشت.

در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه بارش‌ها در سواحل دریای خزر و استان خراسان شمالی ادامه خواهد داشت که در روز‌های پنج شنبه و جمعه علاوه بر این مناطق در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

در پنج روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد گاهی با گرد و خاک است، این وضعیت در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه شدیدتر بوده و در منطقه زابل بصورت طوفان گرد و خاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت رخ خواهد داد، طی این مدت در استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، یزد و جنوب خراسان رضوی باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار