کد خبر: 964840
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: تا پایان امسال تمامی پروژه‌های مسکن مهر به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.
سرویس سیاسی جوان آ‌نلاین: علی نبیان صبح امروز در شورای مسکن استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از زمان حضور در استان کردستان تا به امروز بازدید‌هایی از پروژه‌های مسکن مهر در سطح استان داشتیم چرا که پروژه مسکن مهر یکی از دغدغه‌های مهم وزارت راه و شهرسازی است.

وی تصریح کرد: اتمام پروژه‌های مسکن مهر تا پایان امسال، تکلیف وزارت راه و شهرسازی و سایر وزارتخانه‌ها است.

وی اذعان داشت: سعی داریم تمامی واحد‌های مسکونی بجز واحد‌هایی که مشکل قضایی دارند را به اتمام برسانیم و تحقق این مهم نیازمند تلاش یکایک اعضای ستاد در سطح کشور و استان‌ها است.

نبیان گفت: به دنبال بازدیدی که از پروژه‌های مسکن مهر شهر سنندج داشتیم، جلساتی برگزار شد و همه ملزم شده‌اند که تا پایان امسال به پایان برسد.

وی اضافه کرد: پروژه‌های مسکن مهر، بجز پروژه‌هایی که دارای درگیری و مسائل حقوقی هستند باید تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

نبیان خاطرنشان کرد: در خصوص افزایش قیمت هم مصوباتی که از طریق وزارت راه و شهرسازی به استان‌ها ابلاغ شده، برآورد ریالی مشخص و میزان مطالبات پیمانکاران نیز تعیین شده است.

وی افزود: افزایش ریالی وام مسکن از ۴۰ به ۴۵ و در برخی واحد‌ها از ۴۵ به ۵۰ میلیون تومان است که این کار در استان‌های مختلف در حال انجام است و بانک‌ها پای کار هستند.

نبیان اذعان داشت: امیدواریم با تامین منابع سرعت اجرای پروژه‌های مسکن مهر در استان‌های مختلف را افزایش دهیم و شاهد پایان این پروژه‌ها در زمان تعیین شده باشیم.

وی تصریح کرد: الان ما برای استان منابعی را برای آماده‌سازی و ... تامین منابع را دیده‌ایم که امیدواریم با برنامه‌ریزی راه و شهرسازی استان این منابع به بهترین شیوه تزریق و شاهد سرعت‌بخشی اجرای پروژه‌های مسکن مهر در استان کردستان باشیم.

نبیان گفت: محوطه‌سازی‌های پروژه‌های مسکن مهر در استان کردستان نیازمند کار جدی است که امیدواریم با تامین منابع آن بتوانیم اقدامات لازم را در این راستا انجام دهیم.

گفتنی است؛ در کل کشور ۱۸۰ هزار واحد مسکن مهر وجود دارد که تعدادی از این واحد‌ها مشکل حقوقی بین تعاونی‌ها و پیمانکاران دارد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار