کد خبر: 964787
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱
فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه امنیت، خط قرمز پلیس است، گفت: اجازه گردنکشی به اوباش را در هیچ نقطه‌ای از ایران نمی‌دهیم و هر شخص و گروهی که بخواهد خلاف قوانین رفتار کند با آن‌ها به شدت برخورد می‌کنیم.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش ما، سردار حسین در نشست خبری روز گذشته و پاسداشت روز خبرنگار گفت: معتقدیم نقش اصحاب رسانه در موفقیت‌های نیروی انتظامی بالا بوده است و ما با مشارکت رسانه توانستیم مأموریت خود را انجام دهیم و ارتباط با مردم داشته باشیم.
وی با اشاره به جایگاه پلیس در میان شهروندان گفت: مردم، پلیس را دوست دارند و در کنار پلیس احساس آرامش می‌کنند و این یک مزیت برای پلیس است. حتی خود من نیز وقتی با خانواده در جاده رانندگی می‌کنم با دیدن چراغ گردان پلیس احساس آرامش می‌کنم.
سردار اشتری درباره برخورد با اوباش و افراد خلافکار گفت: امروز محله‌ای را نداریم که بگوییم یک‌سال، شش‌ماه یا مدت زیادی است که اراذل و اوباش در آن قدرت نمایی می‌کنند، ممکن است چند تازه به دوران رسیده بخواهند اقداماتی را انجام دهند، اما بلافاصله پلیس با آن‌ها برخورد می‌کند و باید بدانید که این افراد تحت رصد و نظارت پلیس هستند و افرادی که بخواهند با کار‌های خود آرامش مردم را سلب کنند به شدت برخورد می‌کنیم.
فرمانده ناجا در مورد رفتار یک نماینده مجلس با مأمور پلیس راهور نیز گفت: آن نماینده مجلس در جمع آمد و عذرخواهی کرد، ما به مأمور‌مان نیز گفتیم که مختار است که رضایت بدهد یا ندهد، اما علاوه بر آن شکایت خود ما نیز یک شکایت را طرح کردیم. در مسئله شیراز فردی که به مأمور ما بی‌احترامی کرده بود، هنوز در زندان است و با کسانی که طرفدارش بودند نیز برخورد کردیم.
سخنگوی نیروی انتظامی هم در این نشست گفت: سیاست رسانه‌ای نیروی انتظامی همکاری تنگاتنگ با نظام رسانه‌ای رسمی کشور در راستای مرجعیت‌سازی و افزایش نفوذ خبری آن‌ها در بین افکار عمومی داخلی و تبدیل به حلقه واسط بین مردم و پلیس برای دریافت اطلاعات و انتشار اخبار و رویداد‌های انتظامی و حوادث است. یعنی رسانه‌های رسمی ما کانال ارتباطی پلیس با مردم هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار