کد خبر: 964750
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
مسئول روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی گفت: اگر هم بدهی از جانب باشگاه‌ها وجود داشته باشد مشکلی بابت آن نیست، چرا که همه ما تحت نظر وزارت ورزش هستیم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: سیدرضا موسوی در مورد آمادگی ورزشگاه آزادی برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر گفت: هنوز تاریخی برای شروع فصل جدید اعلام نشده، اما با این حال ورزشگاه آزادی برای میزبانی از مسابقات آماده است و مشکلی ندارد، البته با یک ورزشگاه آماده نمی‌توان مسابقات را برگزار کرد.

موسوی در مورد رفع نواقصی که در ورزشگاه آزادی وجود داشت، گفت: در خصوص شماره‌گذاری صندلی‌ها این اقدام از قبل صورت گرفته بود، تنها سه ردیف از سکو‌های ضلع شمال‌غرب ورزشگاه که ما آن‌ها را بازسازی کردیم و صندلی جدید در آن‌ها نصب کردیم باقی مانده بود؛ یعنی صندلی‌های بالای جایگاه ۳۶ که شماره‌های این قسمت تهیه شده و کار نصب آن‌ها به زودی انجام می‌گیرد که کار سختی هم نیست.

وی در مورد موضوع گیت‌های الکترونیکی و اینکه آیا به گیت‌های موجود اضافه خواهد شد، گفت: گیت‌های موجود ما آماده و قابل استفاده هستند، اما نمی‌دانم که آیا به تعداد این گیت‌ها اضافه خواهد شد یا خیر.

مسئول روابط عمومی ورزشگاه آزادی، در مورد اینکه مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ چندی پیش اعلام کرد هیچ باشگاهی آمادگی ورزشگاهش را به ما اعلام نکرده، گفت: ورزشگاه آزادی آماده است، اما این را باید باشگاه‌ها به سازمان لیگ اعلام کنند و به همین خاطر سعید فتاحی این مطلب را عنوان کرده است. باشگاه‌ها باید برای فصل جدید قرارداد ببندند و تا جایی که من می‌دانم این اتفاق نیفتاده و به ما مراجعه نشده است. البته ممکن است آن‌ها به وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی مراجعه کرده باشند و اگر در این مورد با آن‌ها توافق شده یک نسخه از قرارداد در اختیار ما قرار می‌گیرد که هنوز چیزی به ما اعلام نشده است.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه‌ها به خاطر اجاره ورزشگاه در مسابقات فصل گذشته به ورزشگاه آزادی بدهی دارند، گفت: این موضوع به امور مالی ما مربوط می‌شود، البته اگر هم بدهی از جانب باشگاه‌ها وجود داشته باشد یک مسئله درون‌خانوادگی حساب می‌شود و مشکلی بابت آن نیست، چرا که همه ما تحت نظر وزارت ورزش هستیم و این مساله به راحتی حل می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا قرارداد امسال باشگاه‌ها افزایش خواهد داشت، گفت: در جریان این مسئله نیستم و اطلاع ندارم که آیا اجاره ورزشگاه در سال جاری با سال قبل تفاوت خواهد داشت یا خیر.

موسوی در مورد اینکه تغییر قیمت بلیت‌ها در فصل جدید، گفت:‌این موضوع به بخش مالی ما مربوط می‌شود و بنده اطلاعی از آن ندارم. نمی‌دانم که قیمت بلیت‌ها امسال افزایش خواهد داشت یا با قیمت فصل گذشته به فروش می‌رسند.

وی در مورد بحث تبلیغات محیطی در ورزشگاه آزادی گفت: تبلیغات محیطی به سازمان لیگ مربوط می‌شود، اما تا به حال در مورد اجاره فصل جدید هنوز کسی به ما مراجعه نکرده است. حتی کسی هم از شرکت‌های قبلی مراجعه نکرده که به عنوان مثال بخواهند ال‌سی‌دی‌هایشان را خارج کنند.

مسئول روابط عمومی ورزشگاه آزادی در مورد نصب دوربین‌های سیستم کمک‌داور ویدئویی در این ورشگاه گفت: این موضوع به سازمان لیگ مربوط می‌شود و آن‌ها باید سازوکار نصب دوربین‌ها را به ما اعلام کنند که تا این لحظه چیزی به ما اعلام نشده است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار