کد خبر: 964733
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
روز خبرنگار بهانه ایی شد تا به آشیانه عقاب برویم و با یادگاران عقابان تیز پرواز دیداری دوستانه در زمین فوتبال عقاب داشته باشیم.
سرویس ورزشی جوان انلاین : هیچی از این برایمان زیباتر نبود که در روز خبرنگار یادی از عقاب‌های تیز پروازی کنیم که بار‌ها به وجودشان افتخار کرده ایم.

هرچند بازهم به نام خبرنگار و به دعوت و حرمت از خبرنگاران دیگرانی. (بماند برای بعد)، اما تا بوده همین بوده و خبرنگاران برای گرمای مسابقات و محافل اینچنینی نیرو‌های خوبی هستند! و وجودشان برای چنین محافلی لازم است. با این وجود ما با افتخار با این تیم هستیم و آنقدر هستیم تا تیم با نامش همخوانی داشته باشد حتی اگر ۱۰ نفر باشیم.

در تیم خبرنگاران امروز که اخبار این دیدار منتشر شود معلوم می‌شود چند نفر خبرنگار هستند و این گلایه ایی است که همواره داریم، ولی جالب است که تیم بنام خبرنگاران است و ... بازهم به حرمت بزرگان قلم ورزش که بزرگان ما در رسانه هستند سکوت می‌کنیم، چون حیف این دیدار زیبا فدای چنین مواردی شود اگر چه همین جا‌ها باید حرف حق را زد اگر چه برای برخی تلخ باشد.

گلایه ایی بود از خودمان همین ابتدا، چون روز خبرنگار بهانه این مسابقه زیبا و بیاد ماندنی بود گفتیم.

این دیدار شنبه شب در باشگاه عقاب برگزار شد و تیم قلم ورزش که متشکل از اهالی رسانه است با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. «حسین نوروزیان» و «علی اکبرماهوت فروش» گلزنان تیم قلم ورزش در این دیدار بودند.
این دیدار به همت «غلامعلی پیرایرانی» مجری با سابقه ورزشی و «احمد میرزائیان» از پیشکسوتان عرصه خبر و همکاری سرهنگ خلبان «محسن حیدریان» مدیر تربیت بدنی نهاجا برگزار شد.
حیدریان پیش از آغاز این رقابت دوستانه با تبریک روز خبرنگار و سال روز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) در سخنانی گفت: شما خبرنگاران در جامعه ایران نقش بسیار مهمی در فرهنگ‌سازی دارید. زیرا با قلم خود در حقیقت چشم تیزبین جامعه هستید که این در رسالت شما تاثیر به سزایی دارد.
وی گفت: برای نخستین بار میزبان اهالی رسانه هستیم و امیدواریم در آینده این تعامل و میزبانی ادامه یابد.
همچنین «احمد میرزائیان» نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: باشگاه عقاب در دهه ۳۰ تا اوایل انقلاب از ارکان فوتبال تهران و باشگاه‌های کشور و تیم ملی بود.
وی افزود: غلام وفا خواه، حسین فرکی، ایرج دانایی فر، داریوش مصطفوی، مسعود معینی، خداداد عزیزی، پرویز قلیج خانی از جمله بازیکنان مشهور این تیم بودند و این باشگاه بسیار فعال و پر قدرت در عرصه فوتبال ظاهر می‌شد.
وی ادامه داد: امیدواریم در آینده نیز شاهد شکوه بیشتر این باشگاه باشیم و برای میزبانی این دیدار دوستانه نیز تشکر و قدردانی می‌کنیم.
همچنین هدیه‌ای به رسم یادبود به محسن حیدریان از طرف تیم قلم ورزش اهدا شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار