کد خبر: 964703
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: بار‌ها گفته‌ام که توانایی تیم ما آنقدر بالا هست که برای سومین بار نیز قهرمان جهان شویم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: حمید باوفا با اشاره به تمرینات آماده‌سازی تیم ملی جوانان برای شرکت در مسابقات جهانی اظهار داشت: اردوی آخر ما از ۱۳ مرداد آغاز می‌شود. اردو‌های مقطعی ما از جام تختی به بعد آغاز شد و در این مدت در تورنمنت‌های کرواسی، انتخابی تیم ملی، آسیایی، تورنمنت و اردوی مشترک صربستان شرکت کردیم و حالا خود را برای شرکت در مسابقات جهانی آماده می‌کنیم.

وی ادامه داد: تیم را بستیم و مشکل خاصی نداریم. این تیم دو سال است که قهرمان دنیا شده و نگاه و دید متفاوتی نسبت به آن وجود دارد. کل حریفان جهانی ما، به چشم قهرمان دنیا به تیم ایران نگاه می‌کنند و ما جایگاه ویژه‌ای در بین تیم‌های قدرتمند داریم. از یک طرف این موضوع به همه ما انگیزه مضاعف می‌دهد و از یک سو توقعات داخلی نیز خیلی بالا رفته و همه از این تیم انتظار کسب بهترین نتیجه را دارند، همه همین را می‌گویند.

باوفا با تاکید بر اینکه کشتی‌گیران تیم ملی جوانان می‌دانند چقدر توقعات از این تیم در جهانی پیش رو بالاست، خاطرنشان کرد: بار‌ها گفته‌ام که توانایی تیم ما آنقدر بالا هست که برای سومین بار نیز قهرمان جهان شویم. پتانسیل این کار را در تک تک بچه‌ها می‌بینیم و آن‌ها باز هم می‌توانند شگفتی‌ساز شوند. من وظیفه دارم از تمام کسانی که در این مدت دو سال که تیم ما قهرمان جهان شد، در کنار ما بودند، قدردانی کنم. برخی از آن‌ها خیلی کمتر دیده شدند درحالیکه سهم زیادی در موفقیت‌های ما داشتند. علاوه بر مربیان تیم ملی، حسن اسماعیل‌پور که یکی از عاشقان کشتی است و ریاست هیئت کشتی سیرجان را برعهده دارد، در تمام این مدت بدون چشمداشت، چه در بحث برگزاری اردو‌ها و مسابقات و چه تشویق کشتی‌گیران همراه ما بود.

وی تاکید کرد: در حالیکه فدراسیون با سرپرست اداره می‌شد و تامین هزینه‌های برپایی اردو‌ها سخت به نظر می‌رسید، اسماعیل‌پور به ما کمک کرد تا بدون هیچ هزینه‌ای و در بهترین شرایط اردوهای‌مان را برگزار کنیم و این در وضعیتی که برپایی اردو برای ما به بغرنج تبدیل شده بود، خیلی از نظر روحی و روانی به ما کمک کرد. چه خوب است که چنین آدم‌هایی کنار کشتی داریم، آن‌ها باید حفظ بشوند. همچنین دکتر بهمن میرزایی نیز که به عنوان بدنساز و طراح تمرین در کنار تیم ملی جوانان بود، کمک شایانی در این سال‌ها به ما کرد و قطعا نقشی پررنگ در موفقیت‌های تیم ملی در سطح جهانی دارند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار