کد خبر: 964661
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
دو برادر که متهم هستند هنگام درگیری برای گرفتن پیراهن مجانی مرتکب قتل‌شده‌اند بازداشت شدند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، همراه داشتن چاقو یکی از معضلات اجتماعی است که به شکل‌گیری بسیاری از پرونده‌های قتل منجر می‌شود. بررسی پرونده‌های این دسته از قتل‌ها نشان می‌دهد عمده این افراد بدون انگیزه برای ارتکاب جنایت وارد منازعه می‌شوند که به قیمت از‌دست رفتن جان افراد دیگر و گاه خودشان هم تمام می‌شود. یکی از این پرونده‌ها عصر روز چهارم مردادماه امسال تشکیل شد. آن روز مأموران کلانتری‌۱۷۵ باقرشهر از درگیری خونین در یک مغازه لباس‌فروشی با خبر و در محل حاضر شدند. در جریان بررسی‌ها مشخص شد که نادر، صاحب مغازه و دوستش قادر با اصابت ضربات چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند. همچنین مشخص شد که عاملان حادثه دو برادر به نام‌های شاهین و شایان هستند که از محل متواری شده‌اند. بررسی‌ها در این باره جریان داشت تا اینکه از بیمارستان خبر رسید قادر، یکی از مجروحان به علت شدت جراحت فوت شده است، بنابراین پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شد و به دستور بازپرس، شاهین و شایان به عنوان عاملان حادثه از سوی کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی تهران تحت تعقیب قرار گرفتند. بررسی سوابق شاهین و شایان نشان داد که آن‌ها از اوباش سابقه‌دار باقرشهر هستند که قبلاً به اتهام جرائم مختلف از جمله شرارت، تیراندازی و خرید و فروش مواد‌مخدر بازداشت شده و به زندان افتاده بودند. در شاخه دیگری از بررسی‌ها مخفیگاه دو متهم در حاشیه ورامین شناسایی شد و دو متهم نهم مرداد‌ماه بازداشت شدند.
شایان در توضیح حادثه گفت: من به تازگی از زندان آزاد شده بودم. آن روز وارد مغازه لباس فروشی شدم تا پیراهن بخرم، اما پول نداشتم. از فروشنده خواستم که به من پیراهن مجانی بدهد که قبول نکرد. بعد دوست او که در مغازه حضور داشت با من مشاجره کرد که مشاجره‌مان بالا گرفت. آنجا بود که برادرم شاهین هم وارد دعوا شد و با چاقو به گردن قادر ضربه‌ای زد که به قتل وی منجر شد.
سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه یک سوم قتل‌های کشور به صورت اتفاقی و با سلاح سرد اتفاق می‌افتد گفت: تحقیقات از دو متهم در اداره دهم پلیس آگاهی تهران جریان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار