کد خبر: 964609
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴
به همت امور بانوان و خانواده فرمانداری انجام شد :
جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان ادارات با حضور حداکثری بانوان نماینده ادارات شهرستان اسلامشهر در مجموعه فرهنگی تفریحی ورزشی خوارزم برگزار شد .
بهاره عشقی صابر

به مناسبت سالروز خجسته زدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها و الگو قرار دادن ائمه معصومین و اسوه زنان عالم در زندگی، جشنواره فرهنگی ورزشی با حضور چشمگیر بانوان نماینده ادارات شهرستان اسلامشهر در مجموعه فرهنگی تفریحی و ورزشی خوارزم برگزار و بانوان شاغل در ادارات یک روز شاد و مفرح را تجربه کردند .
این جشنواره در راستای افزایش شور و نشاط اجتماعی و سلامت جسمی و روانی زنان به ویژه شاغلین و فعالان عرصه اجتماعی به همت امور بانوان و خانواده فرمانداری اسلامشهر برپا شد.
پیاده روی در فضای باز و نسیم خنک صبحگاهی، نرمش و انجام ورزش همگانی ،اجرای حرکات نمایشی و ورزشی توسط نونهالان ورزشکار از اهم برنامه‌های این جشنواره بود.
اجرای موسیقی سنتی توسط هنرمندان اسلامشهری، سخنرانی درباره سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) و الگوگیری از زندگی ایشان در تربیت فرزندان ، قرعه کشی و اهدای جوایز از دیگر برنامه‌هایی بود که سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) را به یک روز شاد و بیادماندنی فارغ از محیط کار روزانه برای بانوان ادارات تبدیل نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها