کد خبر: 964573
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
پس از فدراسیون فوتبال عراق، وزارت ورزش و جوانان این کشور نیز به اعتراضات بین المللی صورت گرفته نسبت به اتفافات مراسم افتتاحیه مسابقات فوتبال غرب آسیا در کربلا واکنش نشان داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: وزارت ورزش و جوانان عراق در بیانیه‌ای پیرامون بازتاب گسترده و واکنش‌ها همچنین اعتراضات گسترده بین المللی از کشور‌های مختلف خصوصا شیعیان نسبت به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه شهر مقدس کربلا اعلام کرد که چنین اتفاقی در این شهر تکرار نخواهد شد.

در بیانیه وزارت ورزش و جوانان عراق آمده است: هیچ نیت و قصد سوئی در اتفاقات مراسم افتتاحیه مسابقات غرب آسیا وجود نداشته و پیش از این به برگزارکننده این مراسم اعلام شده بود لازم است حرمت شهر مقدس کربلا حفظ شود و لازم است از انجام هر اقدامی که قداست این استان را خدشه دار می‌سازد جلوگیری شود.

تلاش وزارت ورزش و جوانان در راستای نشان دادن جایگاه و توانمندی شهر مقدس کربلا و رفع محرومیت ورزشگاه‌های عراق از میزبانی رقابت‌های بین المللی صورت گرفته است. وزارت ورزش با همکاری فدراسیون حمایت لجستیکی از این رویداد را بر عهده داشته و در همین راستا کمیته‌های مربوطه در بخش‌های مختلف شکل گرفته که با هماهنگی کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا نسبت به اجرای برنامه‌های مورد نظر اقدام نمودند. قطعا هیچ قصد و نیتی در اتفاقات مراسم افتتاحیه وجود نداشته با این وجود وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال عراق به شرکت برگزارکننده مراسم تاکید نموده بودند که مراسم باید خالی از هرگونه برنامه‌ای باشد که حرمت استان مقدس کربلا را خدشه دار سازد.

با توجه به وجهه و پیام جهانی کربلای مقدس همچنین ضرورت حفظ حرمت این شهر به کلیه برگزارکنندگان رویداد‌های حوزه ورزش و جوانان در آینده اعلام می‌گردد که لازم است به این مسئله توجه جدی داشته باشند و از وقوع هر اتفاقی که با قداست این استان در تقابل باشد جلوگیری خواهد شد.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
0
0
بعد از مرگ سهراب نوشدارو چه فایده . این عملکررد نشانه رویکرد دولت آنها است و نباید خودمان را گول بزنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار