کد خبر: 964563
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه خبرنگاران در سرما و گرما بار پوشش اخبار را به دوش می کشند، گفت: تقدیر از اصحاب رسانه نباید به روز خبرنگار محدود شود.

ابراهیم نوروزی فر،در بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در اولین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای در البرز گفت: اصحاب رسانه با کمترین امکانات سعی می کنند برنامه های استان را به بهترین حالت پوشش دهند و در انعکاس اخبار نقش مهمی دارند بنابراین باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی ادامه داد: تجلیل از اصحاب رسانه نباید در روز خبرنگار و برپایی جشن و اهدای لوح و کارت هدیه خلاصه شود زیرا این قشر خدوم و زحمتکش تمام سال و در سرما و گرما، بار پوشش و انتشار اخبار سطح شهر و استان را به دوش می کشند پس باید در طول سال برنامه های خاصی برای تقدیر از خبرنگاران در نظر گرفته شود.

نوروزی افزود: مرسوم شده در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار، تنها از خود اصحاب رسانه تجلیل شود در حالیکه خانواده های مدیران، سردبیران و خبرنگاران نیز به نوعی درگیر سختی های این شغل هستند تا اصحاب رسانه بتوانند به نحو مطلوب رسالت خود را انجام دهند.

وی اذعان کرد: سازمان بسیج رسانه استان البرز به عنوان حامی اصحاب رسانه در طول سال برنامه های آموزشی، تفریحی، فرهنگی، زیارتی و سیاحتی متنوعی را برای خبرنگاران برگزار می کند و امسال نیز این سازمان به مناسبت بزرگداشت مقام خبرنگار در نظر دارد روز ۲۲ مرداد ماه در یکی از مراکز فرهنگی کرج با برپایی یک دورهمی شاد و مفرح برای این قشر در کنار خانواده های آن ها روزی به دور از خبر را برای آن ها رقم بزند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز اظهار کرد: علاوه بر اردوی یک روزه اصحاب رسانه و خانواده های آنان، برنامه های تفریحی دیگری از جمله استفاده از فضای استخر در دو سانس اختصاصی، ویژه خواهران و برادران و همچنین بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، مؤسسه سرم سازی رازی، دانشگاه پردیس کشاورزی و فرودگاه پیام صورت می گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار