کد خبر: 964525
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
با دستور جدید رئیس‌جمهور مبنی بر تغییر حداقل چهار مدیر ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احتمالات برای جابه‌جایی و تغییر مدیران این سازمان قوت گرفته است.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در متن نامه رئیس‌جمهور که برای تمامی وزارتخانه‌ها، موسسات، شرکت‌ها، نهاد‌های عمومی غیردولتی و استانداری‌ها ارسال شده، داشتن حداکثر ۴۵ سال سن برای مدیران سطوح مدیریت عملیاتی و پایه اعلام شده است. همچنین حداکثر ۴۷ سال سن برای مدیران میانی و حداکثر ۵۰ سال سن برای مدیران ارشد در نظر گرفته شده و به عنوان قانون جدید اعلام شده است؛ قانونی که طبعاً باید همه نهاد‌های مربوط و وزارتخانه‌ها خیلی زود برای عملی کردن آن دست به کار شوند و چهره ظاهری دولت را تغییر دهند. با توجه به این قانون تازه تصویب‌شده باید دید چند معاون و مدیر ارشد این وزارتخانه شرایط سنی اعلام شده از سوی رئیس‌جمهور را دارند و چند نفر هم باید خود را برای خداحافظی آماده کنند. وزارت ارشاد شش معاونت دارد و یک سازمان.
در میان مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی خیلی وقت نیست که ریاست سازمان سینمایی را بر عهده گرفته است و در ماه گذشته چند مدیر خود را جابه‌جا و اضافه کرد. جشنواره فیلم کودک و نوجوان که در همین ماه آغاز به کار می‌کند و همینطور جشنواره فیلم حقیقت و همینطور جشنواره فیلم فجر همگی مدیران و دبیران خود را شناخته‌اند و در حال کار‌های مقدماتی و پیش‌برنده خود هستند. احتمال تغییر این مدیر جدید سازمان سینمایی مطرح است، اما انتصاب تازه وی هم می‌تواند عاملی باشد برای ابقای او در این مسند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار