کد خبر: 964485
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
سردار سلیمانی به همراه فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر و جمعی از معاونان سازمان بسیج با خانواده شهید احمد هاشمی از شهدای دانش آموز استان بوشهر دیدار نمود.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سفرش به استان بوشهر، عصر امروز به همراه فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر و جمعی از معاونان سازمان بسیج با خانواده شهید احمد هاشمی از شهدای دانش آموز استان بوشهر دیدار نمود.
سردار سلیمانی در این دیدار با اشاره به رسالت عظیم شهدا گفت: این شهدا با داشتن سن کم، انسان‌های بزرگ و دارای روحیه متعالی و مقدسی بودند.
وی افزود: این گونه فرزندان، محصول زندگی پاک و اسلامی بودند که جانشان را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی نمودند و امروز ما هر چه داریم از برکت شهداست.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جمله حضرت امام خمینی (ره) درباره شهدا تاکید کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی جمله زیبایی در وصف شهدا فرموده اند و آن اینکه "شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند" و خانواده شهید احمد هاشمی هم جزو ارزش والایی برای کشورمان هستند.

گفتنی است شهید احمد هاشمی از شهدای دانش آموز استان بوشهر محسوب می‌شود که در تاریخ اول فروردین ۱۳۴۵ چشم به دنیا گشود و در تاریخ اول فروردین ۱۳۶۱ یعنی در آستانه ۱۶ سالگی در عملیات فتح المبین در منطقه شوش به شهادت رسید.

فرازی از وصیت نامه شهید احمد هاشمی
بارخدایا راهی که من همیشه طی کرده ام راه امام حسین علیه السلام و حسین زمان یعنی خمینی بت شکن بوده است. امیدوارم راهی که من می‌روم مورد قبول الله، محمد، علی و حسین قرار بگیرد و از خدای خویش خواهانم مرا به آرزوی دیرینه ام برساند.
خواهران و برادرانم؛ درس بخوانید تا به یگانگی الله پی ببرید. پیام خون شهدا را به گوش جهانیان برسانید و از قول من که نوجوان هستم به منافقین وضدانقلاب بگویید که تا خون در رگ ماست، خمینی رهبرماست، حزب الله میمیرد، سازش نمی‌پذیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار