کد خبر: 964398
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تدوین دستورالعملی برای حذف یارانه افراد پر درآمد خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: احمد میدری در مورد حذف یارانه پر درآمد‌ها گفت: در این خصوص قرار است دستور العملی طی مدت یک ماه نوشته شود.

وی تاکید کرد: در آیین نامه مربوط به یارانه افراد پر درآمد نوشته شده دستور العملی به صورت مشترک با وزارت ارتباطات سازمان برنامه و بودجه تدوین شود که در این رابطه نیز اقدامات لازم انجام می‌شود.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیش نویس این دستورالعمل را تهیه کرده و به وزارت ارتباطات، برنامه و بودجه و وزارت کشور ارسال کرده ایم و آن‌ها قرار است طی دو هفته نظرات خود را ارائه دهند و سپس دستورالعمل قطعی می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که یارانه چه تعدادی حذف می‌شود، اظهار داشت: در قانون آمده که یارانه سه دهک حذف شود، اما باید ببینم در نهایت چه تعدادی اعلام می‌شود.

به گفته وی، پس از قطعی شدن دستورالعمل، نحوه اجرا مشخص و اعلام می‌شود.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0
0
تااین دستور العمل تدوین و تصویب و ابلاغ واجرا بشه نوبت به دولت بعدی میرسه و اوهم بالاخره یه مدتی این و دست واون دست میکنه و.. بنابر این فعلا همه سرکاریم
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
کدام یارانه ؟ حدود 7 سال است که هر ماه دارید برخی ها را قطع میکنید و بی هدف قرار بوده که جایگزین بالا رفتن قیمت شود یارانه.
اما جز کلک و حقه تا الان جیزی به همراه نداشته است . یعنی خجالت اور است با این تورم یارانه 45000 تومان هم قطع کرده اید . درسته دولت بول ندارد اما اگر جند ماه حقوق بیجهت به وزیران دولت و نمایندگان مجلس ندهید به علت عدم کارایی میتوان با ان مدرسه و بیمارستان ساخت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار