کد خبر: 964390
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
اقدامات ناجا در برخورد با ناهنجارهای اجتماعی قانونی است
عضو هیات رئیسه خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران گفت: موضوع بی‌حجابی موضوع عادی نبوده و گروهی هدفمند می‌خواهند بی‌بندباری و بی‌حجابی را در کشور ترویج دهند که نیروی انتظامی باید با اقتدار با هنجارشکنان و این‌گونه افراد قانونی برخورد کند.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی اظهار داشت: اقدامات اخیر و در چارچوب قانون نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی به ویژه مبارزه با بی‌حجابی قابل تقدیر است.

وی در پاسخ به این سوال که عملکرد پلیس در برخورد و مقابله با ناهنجاری‌ها و مفاسد اجتماعی را چگونه ارزیابی می‌کنید،گفت: نیروی انتظامی در چارچوب قانون اقدام می‌کند و وظیفه ناجاست که برخورد کند و ما هم از این اقدامات حمایت می‌کنیم.

آیت‌الله خاتمی در ادامه با بیان اینکه کشف حجاب جرم مشهود است، افزود: تاکید مسوولان ناجا نیز در برخورد با این نوع جرایم بر اساس رعایت ادب و احترام بوده و از روی کینه توزی و انتقام جویی نیست و کارکنان ناجا در مرحله اول با ادب و روشنگری اقدام می‌کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: موضوع بی‌حجابی موضوع عادی نبوده و گروهی هدفمند می‌خواهند بی‌بندباری و بی‌حجابی را در کشور ترویج دهند که نیروی انتظامی باید با اقتدار با هنجارشکنان و این‌گونه افراد قانونی برخورد کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر