کد خبر: 964167
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
شاخص بورس تهران اگرچه با صعود‌های شارپی هفته‌های گذشته خود فاصله گرفته است، اما رشد‌های اندک شاخص بورس به نظر همچنان ادامه دارد. ورود سرمایه‌گذاران جدید و نقدینگی جدید به بازار بورس باعث شده است که روند روبه رشد شاخص بورس ادامه دارد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۴۰۹.۷۹ واحد افزایش به ۲۵۲ هزار و ۸۹۸ واحد و ارزش روز بازار به ۹۲۸ هزار میلیارد تومان رسید.
شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۱۱۰.۷۴ واحد رشد به ۶۸ هزار و ۳۴۴ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۵۴۳.۴۹ واحد افزایش به ۶۱ هزار و ۲۰۰ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۳۶۴.۳۸ واحد رشد به ۴۱ هزار و ۳۱ واحد رسید.
شاخص آزاد شناور با ۶۶۴.۴۴ واحد رشد به ۲۸۱ هزار و ۳۷۶ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۱۶۷.۳۷ واحد رشد به ۱۸۵ هزار و ۷۲۷ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۴۱۳.۶۱ واحد رشد به رقم ۵۰۵ هزار و ۷۳۳ واحد رسید.
نماد وغدیر، همراه، دعبید، شپدیس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد فارس، فولاد. شپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۴۰.۰۸ واحد رشد به رقم ۳۳۲۵.۸۲ واحد رسید.
معامله‌گران فرابورس تعداد یک میلیارد و ۸۲۱ میلیون برگ سهم در قالب ۱۵۶ و ۳۱۱ هزار برگ به ارزش ۵۴۹ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار