کد خبر: 964160
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در اردبیل:
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در اردبیل گفت: ۷۰۴ نفر از اردبیل به سرزمین وحی اعزام شدند که ۶۰۸ نفر زائر و بقیه به عنوان عوامل، کادر پزشکی و روحانی کاروان هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله بیدار در مراسم بدرقه حجاج اردبیلی اظهار داشت: امسال 680 زائر از استان اردبیل در قالب 5 کاروان برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام خواهند شد که در این زمینه برنامه ریزی های لازم انجام یافته است.

وی با اشاره به این که این 704 نفر از استان اردبیل طی دیروز و امروز عازم سرزمین وحی شدند بیان کرد: 680 نفر زائر و بقیه به عنوان عوامل، کادر پزشکی و روحانی کاروان هستند که از طریق فرودگاه جده به مکه مکرمه مشرف می شوند و طبق تمهیدات اندیشیده شده بعد از انجام اعمال حج راهی مدینه منوره می‌شوند و از 12 و 13 شهریور ماه از طریق فرودگاه مدینه منوره به وطن بازخواهند گشت.

بیدار با اشاره به این که اعزام حجاج اردبیلی به سرزمین وحی از امروز آغاز شده است بیان کرد: نخستین کاروان عصر امروز از طریق یکی از شرکت‌های مسافربری و با بهترین اتوبوس‌های بین شهری از اردبیل به فرودگاه تبریز انتقال یافتند و از آنجا به سرزمین وحی اعزام می شوند.

وی اظهار کرد: شرایط خوبی در حال حاضر برای انجام مناسک معنوی حج مهیا شده و تمهیدات لازم برای در نظر گیری هتل و سایر موارد خدماتی نیز مبنای کار قرار گرفته است که با تدابیر ویژه زائران از مدینه به مکه انتقال داده شوند و خوشبختانه هیچ مشکلی در این زمینه باقی نمانده است.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در اردبیل گفت: سرویس های حمل و نقل نیز برای انتقال زائرین به نقاط مختلف شهر های مکه و مدینه آماده سازی شده است و از بابت ارائه خدمات مختلف جای هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و تمهیدات و برنامه ریزی های لازم در این زمینه به شکل مناسب انجام یافته است.

وی اظهار کرد: برقراری امنیت و آرامش خاطر زائرین از مهم ترین اولویت های سازمان حج و زیارت است که امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده هیچ مشکلی پیش نیاید و حجاج عزیز در امنیت کامل مراسم حج را به پایان برسانند که این اقدام نیز برای ما حائز اهمیت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر