کد خبر: 964156
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: بیست و سومین جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استان‌ها به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در جریان عقد تفاهمنامه امضا شده بین استاندار اردبیل و معاونت سیمای سازمان صداوسیما اظهار کرد: با توجه به سیاست صداوسیما در توجه ویژه به مناطق مرزی و محروم امیدواریم برگزاری این رویداد کشوری زمینه معرفی بیشتر توانمندی‌ها و استعدادهای استان اردبیل را در همه حوزه‌ها فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صداوسیما تابستان سال آینده در اردبیل برگزار خواهد شد که امیدواریم میزبانی شایسته برای این رویداد باشیم.

بهنامجو بیان کرد: بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در تابستان ۹۹ به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود که در این دوره بخش بین‌الملل نیز به جشنواره اضافه خواهد شد.

استاندار اردبیل افزود: ما خوشحال هستیم که معاونت استان‌ها این فرصت را به استان اردبیل داده است و ما با استفاده از این فرصت بی‌نظیر میزبان شایسته‌ای برای استان‌ها در این جشنواره خواهیم بود.

بهنامجو ادامه داد: اردبیل یکی از قطب‌های ویژه‌ای گردشگری و کشاورزی است که  این امکانات را می‌توانیم به علاقمندان معرفی کنیم و با برگزاری این جشنواره می‌توانیم سرمایه‌گذار بهتری جذب کنیم که برای توریست و سرمایه‌گذاری آماده شویم.

 وی تصریح کرد: مشارکت صداوسیما با استان‌ها برای توسعه آن‌ها اهمیت دارد و سال آینده یک سری پروژه در بخش‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری داریم که کاملاً به شکوفایی می‌رسد و حضورتان کمک شایانی برای آینده استان خواهد داشت  و ما تلاش خواهیم کرد که بهترین اتفاق رقم بخورد.

بهنام‌جو خاطرنشان کرد: قطعا حضور صداوسیما برای برگزاری این جشنواره زوایای پنهان استان را نشان می‌دهد و با توجه به موقعیت مرزی استان اردبیل می‌تواند کمک خوبی در توسعه استان داشته باشد.

در این جلسه معاونت استان‌های صداوسیما نیز در سخنانی اظهار کرد: بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها را در تابستان ۹۹ به میزبانی اردبیل برگزار خواهیم کرد و هدف اصلی ما این است که زمینه‌سازی برای معرفی استان‌ها داشته باشیم.

علی دارابی خاطرنشان کرد: سیاست ما در معاونت استان‌ها این است که این جشنواره را در نقاط  مرزی و نقاط کمتر برخوردار برگزار کنیم که اردبیل به دلیل داشتن زیرساخت‌ها و امکانات از اهمیت خوبی برخوردار است.

وی بیان کرد: اردبیل قطب توریست در کشور ما محسوب می‌شود و امکانات خوبی دارد و این به ما کمک خواهد کرد که با همت بلند استاندار اردبیل در کار‌های نمایشی آن را به فال نیک می‌گیریم.

معاون امور استان‌های صداوسیما افزود: یکی از ویژگی‌هایی بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها که در اردبیل برگزار می‌شود این است که بخش بین‌الملل به جشنواره اضافه خواهد شد و با توجه به تولیدات مشترکی که با کشور‌های همسایه آغاز کردیم نتایج آن را در جشنواره اردبیل مشاهده خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر