کد خبر: 964144
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
سخنگوی قوه‌قضاییه اعلام کرد
غلامحسین اسماعیلی از محکومیت هادی رضوی یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه به ۲۰ سال حبس خبر داد.
سرویس جامعه جوان آ‌نلاین: غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز سخنگوی قوه‌قضاییه اظهار کرد: «هادی رضوی» به جرم اخلال در نظام‌اقتصادی کشور به ۲۰ سال حبس، رد مال، ۷۴ ضربه شلاق و محرومیت از خدمات دولتی محکوم شد.

اتهام رضوی، مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور بود.

به گفته نماینده دادستان در اولین جلسه رسیدگی به پرونده سه عضو هیئت‌مدیره بانک سرمایه، شرکت‌های هادی رضوی یکی از مجموعه‌هایی است که پرویز کاظمی تلاش داشته با نقض عامدانه و عالمانه قوانین به آن‌ها پرداختی‌های کلان داشته باشد.

در همین جلسه، پس از اینکه علی بخشایش مدعی شد که هادی رضوی تمام تسهیلاتی که دریافت کرده بود را تسویه کرده، نماینده بانک سرمایه گفت: یک سر سوزن در بیان ادعاهایشان انصاف داشته باشید. هادی رضوی گران نمایی کرده و ملکی که ۲۵ میلیارد قیمت داشته به عنوان ملک ۱۲۵ میلیاردی برای تسویه تسهیلاتش به بانک ارائه داده است.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
0
0
تعجب اور است جرا قوه قضاییه با اینکه برایش ثابت شده رضوی داماد وزیر در موقع بسیار حساس تحریم های مملکت دست به جنین بریز بیاش و دزدی زده است فقط 20 سال زندان به ایشان داده؟ باید اعدام شود تا درس عبرتی برای نور جشمی های دزد و فاسد برخی وزیران شود. حالا همین 20 سال هم یواش یواش به یکسال تقلیل می یابد و بعد ازاد میشود و به ریش مردم گرفتار میخندد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
وا؟! استغقزالله این چه حرفیه میزنی؟
اصلا میدونی راجع به کی داری حرف میزنی؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار