کد خبر: 964134
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
مسئول طرح مسجد احسان بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: تا پایان سال جاری ۳ هزار سری جهیزیه از سوی رهبر معظم انقلاب به زوج‌های جوان کشور اهدا می‌شود که تاکنون یک هزار سری جهیزیه اهدا شده است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت‌الاسلام میثم آسوپا شب گذشته در آیین اهدای ۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان خراسان جنوبی اظهار داشت: طرح «مسجد احسان» در تمام کشور اجرا شده و در این راستا نیز مساجد فعال کشور وارد عرصه خدمت‌رسانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه خدمات مختلف مانند جهیزیه، لوازم‌التحریر، صندوق قرض‌الحسنه و خدمات به خانم‌های نابارور ارائه می‌شود گفت: همچنین تا پایان سال جاری نیز ۳ هزار سری جهیزیه از سوی رهبر معظم انقلاب به زوج‌های جوان کشور اهدا می‌شود که تاکنون یک هزار سری جهیزیه اهدا شده است.

مسئول طرح مسجد احسان بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: در طرح «مسجد احسان» قرار است خدمات اجتماعی بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توسط مساجد فعال انقلابی توزیع شود.

آسوپا تصریح کرد: طرح «مسجد احسان» تنها مختص جهیزیه نبوده و در زمینه‌های مختلف نیز خدمات ارائه می‌دهد و در هر سری جهیزیه نیز ۱۲ قلم کالا به زوج‌های جوان اهدا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان کرد: ستاد اجرایی فرامین امام (ره) در سطح کشور برکات بسیار فراوانی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، زیرساخت‌ها، کارآفرینی و توسعه و اشتغال داشته است.

حجت‌الاسلام احمد رضایی افزود: فعالیت‌های خیرخواهانه در کشور همان احیای فرهنگ نورانی اهل بیت (ع) است و این کار‌های خیرگونه نمی‌توان ارز‌شگذاری کرد.

وی ادامه داد: انجام امورات خیر باید توسعه یابد و همگانی شود و برای اینگونه کار‌های خیر فرهنگ سازی صورت گیرد؛ انجام کار‌های خیر مانند توزیع جهیزیه قدمی در جهت محرومیت زدایی است و خود آن ترویج ازدواج آسان است.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار