کد خبر: 964125
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
پرمدال‌ترین شناگر ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: هر چند بعد از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به دلیل افت رکوردم حاشیه‌های زیادی علیه من بود، اما با تمرینات فشرده و سختی که طی چند ماه گذشته داشتم در مسابقات جهانی لندن دوباره خود را مطرح و به تمام حاشیه‌ها پایان خواهم داد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: شاهین ایزدیار در گفتگو با ایسنا، درباره برخی حاشیه‌ها پیرامون افت رکوردش بعد از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اظهار کرد: بعد از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به خاطر این که پرافتخارترین شناگر معلول در جاکارتا شناخته شده بودم به مدت ۵ هفته به دلیل دعوت در برنامه‌های مختلف از تمرینات شنا دور بودم. البته این امر طبیعی است و معمولا ۳ هفته بعد از شرکت در هر تورنمنتی شناگر برای این که دوره انتقالی خود را سپری کند در سایر رشته‌ها به جز رشته تخصصی خود فعالیت می‌کند تا تمرینات خود را دوباره آغاز کند. حال این مدت برای من ۵ هفته طول کشید و زمانی که می‌خواستم تمریناتم را آغاز کنم به خاطر سرماخوردگی شدید و مصرف آنتی بیوتیک مدت دو هفته نتوانستم شنا کنم. همین مساله سبب شد تا در مسابقات قهرمانی کشور که اردیبهشت امسال برگزار شد رکورد خوبی را نزنم و شرایطم راضی‌کننده نبود.

وی گفت: هر چند خودم به خاطر شرایط بدنی‌ام راضی نبودم در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنم، اما به اصرار سرمربی‌ام حضور پیدا کردم که متاسفانه به دلیل افت رکوردم در این تورنمنت، حاشیه‌های زیادی علیه من بوجود آمد. البته در صورتی که ویزا صادر شود و مشکلی برای شرکت در مسابقات جهانی لندن نداشته باشم، دوباره خودم را به مسوولین ثابت خواهم کرد.

پرمدال‌ترین شناگر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ادامه داد: برای حضور موفق در مسابقات جهانی لندن در حال حاضر هفته‌ای ۱۲ جلسه تمرینات پرفشار دارم که ۹جلسه آن تمرینات شناست و ۳ جلسه به تمرینات بدنسازی اختصاص دارد. همچنین روزی ۱۰کیلومتر شنا می‌کنم. به هر صورت تلاشم این است ظرف مدت یکماهی که تا شروع مسابقات مانده رکوردم را افزایش دهم و عملکرد خوبی در لندن داشته باشم. هرچند الان هم آماده شرکت در مسابقات هستم و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کنید در چه موادی موفق به کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شوید، گفت: به جز صدمتر پروانه و ۴۰۰ متر آزاد در سایر مواد آمادگی خوبی دارم. البته ماده اصلی من صدمتر قورباغه و ۵۰ و ۱۰۰ متر کرال سینه است، سعی دارم در صدمتر قورباغه علاوه بر کسب مدال، رنکینگ جهانی خود را نیز ارتقاء ببخشم.

ایزدیار در پایان افزود: در حال حاضر آخرین رنکینگ جهانی من که در ریو ثبت شده هشتم جهان است و سعی دارم این رنکینگ را تا سوم جهان افزایش دهم. البته با توجه به این که بسیاری از کلاس‌بندی‌های پزشکی تغییر کرده و شناگران زیادی حذف شدند دقیقا نمی‌دانم حریفانم در جهانی چه کسانی خواهند بود، اما با تمرینات خوبی که داشتم تلاش خواهم کرد ضمن کسب مدال، رکوردشکنی نیز داشته باشم.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار