کد خبر: 964120
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: شهرک تخصصی نساجی با محوریت بخش خصوصی در مشهد ایجاد می شود.

 علی رسولیان در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز اول بهسازی جاده حسن آباد اظهار کرد: این پروژه با محوریت شهرداری مشهد به عنوان معین اقتصادمقاومتی شهرستان مشهد طی مدت ١٤٠ روز اجرایی می‌شود. 
ویافزود: جاده حسن آباد نقش موثری در توسعه اقتصادی شهر مشهد به ویژه در مسیر ارتباطی به شهرک صنعتی توس دارد.
رسولیان با بیان اینکه حدود ٣٠٠ پروژه سرمایه گذاری اقتصاد مقاومتی  در مشهد توسط معین اقتصاد مقاومتی و در قالب الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی برنامه ریزی شده است، تاکید کرد: مهمترین مانع امروز در مسیر سرمایه گذاری، فرایند صدور مجوزهای مربوطه است و در این راستا با احصای ٤٠ فرایند سعی در کاهش زمان ها و بهبود فضای کسب و کار داریم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به فضای مثبت ایجاد شده در استان گفت: در سال جاری حدود ١٥٠ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی مصوب شده است که این مسئله اقبال سرمایه گذران خارجی به استان را نشان می دهد و تحریم‌ها مانع توسعه سرمایه گذاری نخواهد شد.
رسولیان یکی از ضرورت های توسعه استان را تکمیل زنجیره صنعت نساجی دانست و تصریح کرد: با توجه به تجربه استان در این حوزه بخش خصوصی در خصوص ایجاد شهرک تخصصی نساجی اعلام آمادگی کرده و لازم است تمامی دستگاه‌های متولی از جمله شرکت شهرک‌های صنعتی در این خصوص مساعدت حداکثری را داشته باشد..
وی در پایان به دغدغه فعالین اقتصادی درباره وجود ایستگاه در محل شهرک صنعتی و در مسیر مترو مشهد-گلبهار  پرداخت و تاکید کرد: در استعلام بعمل آمده این ایستگاه پیش بینی شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار