کد خبر: 963999
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
با به تعویق افتادن زمان ثبت‌نام از نامزد‌های ریاست فدراسیون والیبال، وزارت ورزش و جوانان نشان داد که علاقه زیادی به اداره شدن فدراسیون‌ها با سرپرست دارد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در حالی که مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان در گذشته بار‌ها از انتخاب سرپرست برای فدراسیون‌ها گلایه کرده و این موضوع را آفت ورزش خوانده بود، اما رفتار این وزارتخانه برخلاف این صحبت‌ها است. وزارت ورزش در تازه‌ترین اقدام، ثبت‌نام از نامزد‌های فدراسیون والیبال را به تعویق انداخت تا بار دیگر نشان دهد قصد دارد رویه‌ای که در پیش گرفته را ادامه دهد.

فدراسیون والیبال ۷ ماه است که با سرپرست اداره می‌شود و افشین داوری کارمند وزارت ورزش سرپرست این فدراسیون است. قرار بود ثبت‌نام انتخابات فدراسیون والیبال از امروز آغاز شود، اما وزارت ورزش و جوانان باز هم به اداره شدن این فدراسیون با سرپرست رأی داد. بر اساس ابلاغ وزارت ورزش و جوانان، ثبت نام از داوطلبان احراز پست ریاست فدراسیون والیبال به بعد از مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر جهان (۳۰ مرداد تا ۸ شهریور) موکول شده است.

این اتفاق پیش از این نیز دیده می‌شد. نمونه آن فدراسیون‌های کشتی و وزنه‌برداری بود که پس از مدت‌ها و انتقادات زیاد، تکلیف‌شان مشخص شد. فدراسیون کونگ‌فو هم ۱۷ ماه با سرپرست اداره شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و نظر وزارت ورزش تغییر نکند، ۱۴ مردادماه انتخابات این فدراسیون برگزار خواهد شد. وضعیت فدراسیون هنر‌های رزمی نیز به همین شکل و با سرپرست در حال اداره شدن است. قرار بود ثبت‌نام از کاندیدا‌های انتخابات ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی از امروز آغاز شود که لغو و به هفته آینده موکول شد.

در عین حال درباره به تعویق افتادن ثبت‌نام از نامزد‌های انتخابات فدراسیون والیبال زمزمه‌هایی وجود دارد که وزارت ورزش و جوانان منتظر مشخص شدن تکلیف محمدرضا داورزنی است. ادامه فعالیت معاون توسعه و ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در هاله‌ای از ابهام است و این شایعه وجود دارد که در صورت رقم خوردن این اتفاق، داورزنی به فدراسیون والیبال کوچ خواهد کرد. داورزنی چندی پیش از سوی قوه قضاییه برای پاسخگویی به برخی مسائل احضار شده بود و باید دید تکلیف وی چه می‌شود و آیا او به فدراسیون والیبال خواهد رفت یا خیر.

در هر صورت به نظر می‌رسد وزارت ورزش بیش از آنچه تصور می‌شود به اداره فدراسیون‌ها با سرپرست اعتقاد دارد.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار