کد خبر: 963992
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات به سرنوشت دردناک افرادی که دارایی‌شان را در سایت‌های شرط بندی از دست داده اند اشاره و تاکید کرد که باید شرط‌بندی‌ها و بخت‌آزمایی‌ها را در فضای‌مجازی متوقف کنیم.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: امروز با یکی از تاکسی اینترنتی‌ها می‌رفتم، راننده گفت که ۱۰ میلیون تومان در سایت‌های شرط‌بندی باخته و دارد دو شیفت کار می‌کند تا اجاره این ماهش را بدهد.

او ادامه داد: گویا فامیل جوانش هم کل داروندارش را شرط بسته بوده و به خاطر باختش خودکشی کرده است. مادر و پدر سالمندی هم برایم نامه نوشته بودند که پسر ما کل پاداش بازنشستگی ما را این شکلی از دست داده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید براینکه واقعاً قمار زندگی‌ها را نابود می‌کند، افزود: هرچند چند لایه و پیچیده‌اند، اما باید شرط‌بندی‌ها و بخت‌آزمایی‌ها را در فضای‌مجازی متوقف کنیم.

وی تصریح کرد: لطفاً ایده‌ها و نظر‌های خود را بفرمائید. به ما خیلی کمک می‌کند. ⁧
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
sosannorbaran
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
خواهش میکنم این رو تو الویت قرار بدید..برادر من ۴۰ تومن پولشو ب باد داد واسه ب دست اوردن و جایگزین کردن پول ۲۰ تومن وام گرفت ب کمک مادرم و اون رو هم ب باد دادهرکار میکنه جبران کنه نمیتونه..این پولو بابام بهش داد اون فقط ۲۱ سالشه و الان درس میخونه و فقط داره کار میکنه ک جایگزین کنه نمیتونه ..لطفا ب داد جون ها برسید واسه بدست اوردن پول بیشتر تو باطلاق میرن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار