کد خبر: 963980
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
فرمانده پلیس راه‌آهن کشور
فرمانده پلیس راه‌آهن کشور گفت : پلیس راه‌آهن در راستای تامین امنیت خطوط ریلی از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و با استفاده از تجهیزات نوین، نظم و امنیت را در خطوط ریلی برقرار می کند.

حشمت الله ملکی در جمع مسؤولان پلیس راه آهن آذربایجان در تبریز با اشاره به گستردگی جغرافیایی خطوط ریلی با 400 ایستگاه راه‌آهن و 13 هزار کیلومتر خطوط ریلی در کشور، اظهار داشت: در سایه تعامل و هماهنگی پلیس راه‌آهن با راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران امنیت مطلوبی در خطوط ریلی کشور برقرار شده است.

وی پلیس راه آهن را پلیسی توانمند و حرفه ای معرفی‌کرد و گفت: پلیس راه آهن با دارا بودن ضابطین خاص و عام در برخورد با جرایم مشهود و خاص در حوزه استحفاظی راه آهن از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و با استفاده از تجهیزات و فناوری های نوین در ایستگاه های راه آهن و طول مسیر خطوط ریلی به طور شبانه روزی در خدمت مسافران می باشد.

این مقام ارشد انتظامی به مجرمان و مخلان نظم و امنیت در خطوط ریلی هشدار داد و تاکید کرد: با اشرافیت اطلاعاتی و مطالعه کامل از وضعیت امنیتی تمام مسیر خطوط ریلی کشور هیچ خلاء امنیتی در ایستگاه های راه آهن و مسیر خطوط ریلی وجود نداشته و مجرمان هیچ حاشیه امنی در راه آهن جمهوری اسلامی ایران ندارند.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با اشاره  به همکاری و تعامل روسای قطارها و مهمانداران با پلیس راه آهن گفت: روسای قطارها بالاترین مقام اجرایی قطار بوده و در کنار مهمانداران جزء همیاران پلیس هستند و در تامین نظم و امنیت داخل واگن ها با پلیس راه آهن همکاری و تعامل خوبی دارند.

وی رویکرد پلیس راه آهن را اخلاق محوری عنوان کرد و افزود: ایجاد آرامش فکری برای کارکنان و خانواده پلیس راه آهن و در کنار آن تکریم و حفظ حرمت مسافران خطوط ریلی در اولویت کاری پلیس راه آهن کشور بوده و در این راه نیازمند تلاش و همت مسئولان پلیس راه آهن و مدیران راه آهن جمهوری اسلامی ایران هستیم.

راه اندازی پلیس راه آهن ارومیه

ملکی به برنامه‌های کلان پلیس راه آهن در آینده نیز اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش خطوط ریلی در استان‌های آذربایجان‌شرقی و آذربایجان غربی و گستردگی جغرافیایی این استان ها ظرف یک ماه آینده با توجه به اتمام کارهای عمرانی و ساختمانی، پلیس راه آهن ارومیه راه اندازی و به یگان‌های انتظامی پلیس راه آهن اضافه خواهد شد.

وی استفاده از تجهیزات نوین و پیشرفته در پلیس راه آهن را امری لازم و ضروری دانست و افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته و پشتیبانی راه آهن کشور، 8 دستگاه "ایکس ری"، 3 دستگاه "گیت وی" و تعدادی دستگاه‌های آشکارساز و دوربین‌های مداربسته در ایستگاه‌های راه‌آهن در سطح کشور به زودی مورد استفاده و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر