کد خبر: 963939
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰
مجرم سابقه‌دار دو روز پس از رهایی از زندان اقدام به سرقت وانت پیکان حامل خیار و گوجه در خیابان خاوران کرده‌بود که با شلیک گلوله بازداشت شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ جهانشاه تیموری رئیس کلانتری‌۱۳۲ نبرد در توضیح پرونده گفت: روز گذشته مأموران کلانتری در حال گشت‌زنی در خیابان خاوران بودند که متوجه شدند سه موتورسوار در تعقیب یک خودروی وانت حامل بار خیار و گوجه هستند. یکی از موتورسواران خودش را به مأموران گشت رساند و گفت: پدرم میوه فروش دوره‌گرد است و کنار خیابان مشغول فروش خیار و گوجه بود که مردی سارق خودروی او را سرقت کرد و در حال فرار است. بعدا ز آن بود که مأموران گشت پلیس اقدام به تعقیب خودروی وانت کردند. آن‌ها در اولین گام به راننده فرمان ایست دادند، اما او بدون توجه به هشدار پلیس اقدام به فرار کرد. او در جریان فرار پس از تصادف با چند خودروی عبوری سه‌رهگذر را هم مصدوم کرد، اما به فرارش ادامه داد. مأموران گشت پلیس همزمان با اعلام وقوع سانحه برای سه‌شهروند به تعقیب خودرو ادامه دادند. آن‌ها سپس اقدام به شلیک گلوله به لاستیک‌های خودرو کردند و موفق شدند هر چهار چرخ وانت را پنچر کنند. مرد سارق، اما همچنان به فرار با خودروی پنچر شده ادامه داد تا اینکه خودرو را متوقف و این بار با پای پیاده اقدام به فرار کرد. مأموران پلیس هم متهم را تعقیب و سرانجام او را بازداشت کردند.
در بررسی‌های بعد مشخص شد که متهم ۲۰‌ساله از مجرمان سابقه‌دار است که به اتهام جرائم مختلف بازداشت شده و به زندان افتاده بود. همچنین مشخص شد که او دو روز قبل از زندان آزاد شده بود. متهم در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت: در حال عبور بودم که متوجه شدم سوئیچ وانت روی خودرو است و مرد دوره‌گرد هم مشغول فروش گوجه و خیار است. بعد از آن بود که خودم را به پشت فرمان رساندم و وانت را با بارش سرقت کردم که بازداشت شدم. سرهنگ جهانشاه تیموری، رئیس کلانتری‌۱۳۲ نبرد گفت: متهم بعد از تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل داده شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار