کد خبر: 963870
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
گفت وگوی "جوان آنلاین" با کارشناس والیبال در پی قهرمانی جوانان در جهان
فینال رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان ۲۰۱۹ تیم ملی کشورمان در حالی توانست ۳ بر ۲ ایتالیا را شکست دهد که پیش از آن در نبمه نهایی با اقتدار از سد برزیل گذشته بود. والیبال نوجوانان کشورمان برای اولین بار در تاریخ این رقابت‌ها عنوان قهرمانی را از آن خود کردند. پیش از این بهترین عنوان کسب شده برای کشورمان عنوان سومی بود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: بهنام محمودی کارشناس والیبال در گفت گو با " جوان آنلاین" درباره قهرمانی جوانان در جهان گفت: بسیار جای خرسندی است که جوانان ما توانستند به آنچه لیاقت شان است دست یابند. بچه‌ها واقعا با توجه به حریفان قدری که داشتند توانستند کار ارزشمند و برزگی را انجام دهند. عنوان قهرمانی جهان در رده جوانان به سادگی به دست نمی‌آید. تبریک می‌گویم به کادر فنی بخصوص بهروز عطایی سرمربی تیم که این کاربزرگ را انجام داد.
محمودی: قهرمانی بسیار لذتش بخش بود
وی در ادامه افزود: ما قبلا بهترین عنوانی که کسب کرده بودیم سومی جهان بود سال ۲۰۰۷ هدایت تیم جوانان را کارخانه بر عهده داشت که موفق شده بود برای نخستین بار عنوان سومی برای ایران به دست آورد و حالا امروز با عطایی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم و شگفتی آفریدیم. قطعاً وظیفه سنگینی بر دوش والیبال ما خواهد بود چرا که دو سال دیگر مسابقات قهرمانی جهان برگزار می‌شود و از امروز باید به فکر آینده باشیم. نباید این بازیکنان را به حال خودشان رها کنیم و با یک برنامه ریزی صحیح و مدون خودمان را برای مسابقات آتی آماده کنیم. این بازیکنان باید مورد توجه قرار بگیرند و به آن‌ها به چشم سرمایه نگاه شود.
محمودی در پاسخ به این سوال که قهرمانی تیم پیش از آغاز مسابقات قابل پیش بینی بود یا خیر؟ گفت: کسب نتیجه در هیچ تورنمنتی را نمی‌توان پیش بینی کرد، اما به شخصه به این بچه‌ها امید داشتم با وجود بایکنان خوبی، چون توخته، فلاحت‌خواه، اسفندیار، یَلی، شریفی و حضرت‌پور سکو رفتم ما مسجل بود، اما قهرمانی خیلی لذت بخش بود که خدا را شکر بدست آوریم.
کارشناس والیبال ایران با اشاره به نقش مرربیان داخلی در مسابقات جهانی، گفت: مربیان ایرانی تاکنون اتفاقات بزرگی را رقم زده‌اند. ما باید به مربیان و کارشناسان اعتماد داشته باشیم تا در آوردگاه‌های بزرگ نتیجه بگیریم. تمام قهرمانی‌ها و اولین‌های والیبال در رده سنی نوجوانان و جوانان در سطح آسیا و جهان توسط مربیان ایرانی به دست آمده است. اگر واقعا مسئولان ما به مربیان ایرانی بیش‌تر توجه و حمایت کنند ما در آینده هم شاهد چنین دستاورد‌هایی خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که از فردا ثبت نام کاندیدا‌های والیبال آغاز می‌شود، گفت: به عنوان عضوی از خانواده والیبال نظرم این است فردی باید در انتخابات حاضر شود که باید از جنس والیبال باشد. باید شخصیت والیبالی داشته باشد. دلسوزانه و عاشقانه والیبال را حمایت کند. والیبال به فردی نیاز دارد که انرژی و تجربه کافی داشته باشد و از تجربیات و دانشش برای پیشرفت والیبال استفاده کند. باید با برنامه در همه رده‌های بانوان و آقایان بهترین دستاور‌ها را داشته باشد.
محمودی: قهرمانی بسیار لذتش بخش بود
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
با سلام و عرض تبریک قهرمانی والیبال جوانان ایرانی را در جام جهانی جهانی که شایسته این جوانان واین کشور بود با جوانان نشان دادند با تکیه قدرت ایرانی وافکار ایرانی توان هر کار بزرگی را داریم هرگاه تکیه به نیروی داخلی کردیم موفق بودیم درود بیکران به جوانان شایسته ایران وآرزوی موفقیت بیشتر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار