کد خبر: 963823
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
امام جمعه شهر سردرود:
امام جمعه شهر سردرود با انتقاد از ساخت‌و سازهای غیرقانونی در باغ‌های سردرود برای استفاده صنعتی، از شهرداری سردرود خواستار رسیدگی به این امر و حفظ باغ این شهر شد.

حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، با اشاره به چهلمین سال اقامه نماز جمعه در کشور با اشاره به اهمیت و جایگاه فریضه نماز جمعه با تبیین روایات معصومین(ع) اظهار داشت: نماز جمعه برکات فراوان برای جامعه اسلامی به همراه داشته است.

وی با اشاره به برکات فرهنگی و اجتماعی نماز جمعه افزود: آگاه‌سازی و روشنگری، تقویت روحیه جمع‌گرایی، ایجاد روحیه خودباوری از دستاورد های مهم نمازجمعه در این زمینه است.

جلیلی تحکیم بنیان خانواده و تربیت صحیح اسلامی به وسیله گفتمان‌سازی در جامعه ‌را از آثار مثبت نماز جمعه دانست و تصریح کرد: باید فضیلت نماز جمعه بیش از پیش در جامعه تبیین شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سردرود با بیان اینکه نماز جمعه تحول ارتباطی و حلقه وصل بین مردم و مسئولان است و با بیان آثار سیاسی نماز جمعه اظهار داشت: نماز جمعه زبان مردم و نماینده حاکمیت است که در طول چهل سال از ظهور فتنه‌های گوناگون و توطئه‌های دشمنان جلوگیری کرده است.

جلیلی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره نماز جمعه با اشاره به تاثیر روحیه انقلابی در تداوم مسیر انقلاب اسلامی گفت: انقلابی‌گری تندروی نیست بلکه انقلابی‌گری قاطعانه‌، صریحانه و بدون رودروایستی عمل کردن است.

وی ایجاد امید و نشاط اجتماعی را از شاخص‌های دیگر انقلابی‌گری دانست و تصریح کرد از دستور‌ کارهای مهم دشمنان اسلام و کشور القای ناامیدی در کشور است که نماز جمعه سد محکم در برابر استراتژی پمپاژ کردن ناامیدی در نظام اسلامی است.

جلیلی مبارزه با فساد را از شاخصه‌های انقلابی‌گری دانست و مطالبه‌گری و‌ عدالت خواهی در همه ابعاد را از ویژگی‌های تریبون نماز جمعه دانست.

وی با انتقاد از ساخت‌و سازهای غیرقانونی در باغ‌های سردرود برای استفاده صنعتی، از شهرداری سردرود خواستار رسیدگی به این امر و حفظ باغ شهر سردرود شد.

امام جمعه شهر سردرود اعتماد به جوانان و به کارگیری در عرصه های اجرایی کشور را از مولفه های تفکری دانست.

جلیلی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با رهبران مقاومت در فلسطین‌، فتح و پیروزی را ثمره مقاومت دانست.

وی افزود: فلسطین خط قرمز جمهوری اسلامی است و آزادی فلسطین امید قطعی و عملی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر