کد خبر: 963799
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۷
رئیس کمیسیون امنیت ملی خطاب به برخی مسئولان:
رئیس کمیسیون امنیت ملی با انتقاد از گرای برخی مسئولان به دشمنان به فشار بیشتر بر ملت ایران گفت: اگر با جاسوسان مقابله نمی‌کنید، دست و پای دستگاه‌های امنیتی را نبندید.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در تجمع مردم قم در حمایت از سریال گاندو با اشاره به اینکه برخی در مملکت به حاشیه‌ها می‌پردازند، گفت: عده‌ای مملکت را به امید غربی‌ها و مذاکرات معطل نگه داشته و برای رفع مشکلات تلاش نمی‌کنند. وی ادامه داد: در دوران برجام مشاهده کردیم که عده‌ای مملکت را به خاطر این ولد نامشروع معطل نگه داشتند، اما در نهایت این قضیه هیچ‌گونه نفعی عاید کشور نکرد و تنها ضرر در پی داشت؛ کسانی که می‌گفتند «کاسبان تحریم»، تحریم‌ها برنخواهد گشت، امروز تحریم‌ها چندین برابر شده و کجا هستند که پاسخگوی آن باشند؟
ذوالنور خطاب به کسانی که می‌گفتند اگر برجام بار دیگر تکرار شود، باز آن را امضا می‌کنیم، گفت: آقایانی که انقلابی‌ها را متهم به «کاسبان تحریم» می‌کردید، امروز هیچ مایع سفیدکننده‌ای نمی‌تواند روی شما را سفید کند. رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آقای وزیری که می‌گویی اگر دوباره در موقعیت برجام قرار بگیرم، دوباره همین راه را می‌روم، این حرف شما یعنی برجام برای نابود کردن و تحت فشار قرار دادن مردم کافی نبوده و دوباره با تکرار آن می‌خواهید مردم را تحت فشار قرار دهید؛ چه تضمینی گرفته‌اید که این بلا‌ها را سر مردم بیاورید؟ چرا می‌خواهید دوباره تجربه‌های تلخ را تکرار کنید؟
وی با بیان اینکه توان دفاعی پشتوانه دیپلماسی است، تصریح کرد: نفوذ در لایه مسئولان این معنا را می‌دهد که در اوج مذاکرات برجام، مسئولان ما حتی در سطح رئیس قوه به اشتباه محاسباتی دچار می‌شوند؛ نگاه بنده نسبت به فعالیت‌های برخی مسئولان بسیار بدبینانه‌تر است، زیرا اگر کسی از لحاظ سیاسی کودن هم باشد باز هم می‌داند که پشتوانه قوی دفاعی پشت دیپلمات‌ها را برای چانه زنی گرم می‌کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نفوذ در رده مسئولان کشور این است که یک مسئولی که سکان دیپلماسی کشور در دست او است، بگوید دشمن می‌تواند با دو بمب تمام توان دفاعی کشور را نابود کند، معنای این سخن آن است که «ای دشمن به ما امتیاز ندهید، از ما امتیاز بگیرید، زیرا ما نابودشدنی و فناپذیر هستیم»؛ این سخنان سبب شد تا رؤسای جمهور امریکا مرتب گزینه نظامی را به رخ ملت ایران بکشند.
نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: آیا کسانی که عمر خود را در دیپلماسی صرف کرده‌اند، آثار مواضع خود و تأثیر آن در روند دیپلماسی را نمی‌دانند و حرف می‌زنند؟ من نمی‌خواهم کسی را به نفوذ متهم کنم، اما یک معنای نفوذ این است که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند ما تحت هیچ شرایطی با امریکا مذاکره نمی‌کنیم و رئیس جمهور این مملکت بگوید ما در‌های مذاکره با امریکا را نبسته‌ایم و نخواهیم بست. ذوالنور در ادامه با بیان اینکه برخی در کشور می‌گویند سریال «گاندو» دروغ، اتهام و توهین است، تأکید کرد: بحمدالله در این کشور رئیس جمهوری داریم که سرهنگ نیست و حقوقدان است، پول دارد و حقوقدان‌های توانمند هم در اختیار دارد؛ اگر «گاندو» دروغ است، شکایت کنند و با اثبات مدعای خود فیلم‌نامه‌نویس و کسانی را که تشویش اذهان عمومی کرده‌اند، محاکمه کنید!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
جوان! چرا مطلب را کامل دوبار ه تکرار کردید ؟؟؟
مدیر پایگاه سلام
تشکر از توجه شما
اصلاح شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار