کد خبر: 963748
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
رئیس دفتر مقام معظم رهبری:
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: «برخی ککشان هم نمی‌گزد که مردم در مضیقه اقتصادی هستند.»
سرویس جامعه جوان آنلاین: حجت حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی صبح شنبه در مراسم نکوداشت نیم قرن خدمات آیت الله جعفری نماینده سابق، ولی فقیه در استان کرمان در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان با اشاره به اینکه پشت پرده جلوه‌های دنیایی و سر انگشت هر چه که هست اوست؛ هیچکس مثل خدا مؤثر نیست بعضی‌ها غرق در ثروت هستند و جنون مادیات و ثروت دارند، افزود: در شرایط فعلی جامعه ما برخی افراد در معذوریت قرار دارند و باید به این خانواده‌ها کمک کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب شب و روزی نیست که فکر فقرا نباشند و همه امکانات خود را صرف این خانواده‌ها می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی بیان کرد: شرایط کشور شرایط خاصی است و برخی خانواده در مضیقه اقتصادی هستند و برخی ککشان هم نمی‌گزد و این درحالی است که در قرآن به مسئله قارون و اتفاقاتی که به جهت بی تفاوتی وی به فقرا برای وی رخ داد اشاره شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با تاکید بر اینکه جوانان باید قدر جوانی خود را بدانند، افزود: رهبر معظم انقلاب برای جوانان اهمیت ویژه‌ای قائل هستند و معتقدند که باید کار‌ها را به دست جوانان سپرد.

وی با اشاره به استمرار دیدار آیت‌الله خامنه‌ای با خانواده‌های شهدا بیان کرد: ۹۰۰ نماز جمعه در سراسر کشور اقامه می‌شود و با این اقدام ارزش‌های فراموش شده‌ای که خاندان کثیف پهلوی کمر به نابودی آن‌ها بسته بودند، زنده می‌شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: امام خمینی (ره) به گردن ما حق دارند امام هویت فراموش شده ما را به ما برگردانند و ریشه طاغوت را کنند.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: ریزش انقلاب نسبت به آنچه در نظام و انقلاب به وقوع پیوسته قابل مقایسه نیست و انقلاب ما رویش دارد.

ساده‌زیستی آیت الله جعفری زبانزد است

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به دوران طولانی آیت الله جعفری در منصب خطیب جمعه کرمان، گفت: آیت الله جعفری جوانی خود را در این راه صرف کرد و محبوبیت کم‌نظیری بین مؤمنان در خصوص او وجود دارد.

وی ادامه داد: در همه جوامع ساده‌زیستی آیت الله جعفری زبانزد است؛ این روحانی گرانقدر از زندگی کاملاً معمولی و متوسط برخوردار بوده و در خانه‌ای محقر زندگی می‌کند؛ کمتر کسی را داریم که در طول سال‌ها تغییری در زندگیش ایجاد نشود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: در ماه ذی‌القعده مناسبت‌های مختلفی از جمله ولادت امام رضا (ع) را داریم که امسال ۲۸ میلیون نفر زائر در سالروز تولد امام رضا (ع) از همه جای کشور و حتی سایر کشور‌ها به مشهد مقدس آمدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار