کد خبر: 963523
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه جدایی از جمع سرخپوشان پایتخت قرار دارد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس تهران به دلیل محدودیت در فهرست بزرگسالان، نام سروش رفیعی و شایان مصلح را در لیست مازاد قرارداد و برای پیوستن مهاجم خارجی باید نام یک بازیکن دیگر را اعلام کند که به احتمال زیاد امید عالیشاه است.

این بازیکن ۲۷ ساله مازندرانی که سابقه بازی در تراکتورسازی و راه آهن را در کارنامه دارد، فصل گذشته یکی از بهترین پاسور‌های پرسپولیس بود، اما در حال حاضر در یک قدمی جدایی از جمع سرخپوشان پایتخت قرار دارد.

عالیشاه قرار است روز یکشنبه جلسه نهایی را با مدیران پرسپولیس برگزار کند و اگر به توافق نرسد، جدا خواهد شد. این بازیکن پیشنهاداتی دارد و آخرین بار درباره جدایی از پرسپولیس بیان کرد: تا زمانی که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم، در تیم هستم و اگر احساس کنم که نمی‌توانم کمک کنم، از تیم می‌روم. به هر قیمتی در جایی نمی‌مانم و یکشنبه به باشگاه می‌روم تا مذاکرات نهایی را انجام دهم.

مهاجم خارجی تا هفته آینده قرارداد می‌بندد

پرسپولیسی‌ها که برای جایگزینی ماریو بودیمیر با چند گزینه خارجی وارد مذاکره شدند به توافقات ابتدایی دست یافتند و با مهاجم خارجی تا هفته آینده قرارداد می‌بندند.

پرسپولیس در خط حمله بازیکنانی از جمله مهدی شریفی، مهدی ترابی، سعید کریمی، امیر روستایی، علی علیپور و ... در اختیار دارد و درصدد هستند تا یک مهاجم خارجی جذب کنند که کالدرون در این باره بیان کرد، نام یک بازیکن برزیلی و آفریقایی را به مسئولان باشگاه دادم تا بازیکن مورد نظر جذب شود.

البته احتمال دارد علی علیپور نیز از جمع سرخپوشان جدا شوند که اگر این اتفاق رخ دهد، باید دید پرسپولیس چه تصمیمی خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار