کد خبر: 963513
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتی در سه استان کشور گفت: عملیات امداد رسانی در سه استان متاثر از این سیل، سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان در ٤٢ شهر و روستا در حال انجام است.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتی از ۲۴ تیرماه تا سوم مرداد ماه در سه استان کشور گفت: عملیات امداد رسانی در ۳ استان متاثر از این سیل، سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان در ٤٢ شهر و روستا در حال انجام است.

رئیس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ٣١٠٠نفر به آسیب دیدگان این سیلاب، اسکان اضطراری ١٢٠ نفر و انتقال ۷ نفر به مراکز درمانی خبر داد و گفت در جریان این سیلاب ۲ نفر در ایرانشهر، بزمان فوت شدند و یک مادر ٤٠ ساله و پسر ٨ ساله جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه ٣٢تیم امداد و نجات متشکل از ١٥١نفر به این مناطق اعزام شده‌اند گفت: یک فروند بالگرد برای انتقال ٢٠٠٠کیلوگرم اقلام غذایی به مناطق آسیب دیده در نظر گرفته شده و تا امروز، ۳۲ دستگاه چادر، ۲۴۰ پتو، ٦٧٠کیلوگرم نایلون، ٨٤٦بسته بسته غذایی، ٢٦٩کیلوگرم کنسروجات، ١٧٢کیلوگرم قندوشکر، ١٢٧کیلوگرم حبوبات، به این مناطق فرستاده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: امدادرسانی به این مناطق همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار