کد خبر: 963445
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۰
هویت زن و مردی که در دو حادثه جداگانه به قتل رسیده بودند و اجسادشان در کارتن تلویزیون رها شده بود شناسایی شد. در حالی این فرضیه برای مأموران قوت گرفته بود که با قاتل سریالی روبه‌رو هستند، بررسی‌ها نشان داد عاملان قتل مرد جوان و زن سالخورده هیچ ارتباطی با هم ندارند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، اولین جسد که متعلق به مرد جوانی بود بامداد روز چهار‌شنبه ۲۹‌خردادماه امسال از سوی مرد زباله گردی کشف و به مأموران پلیس خبر داده شد.
قاضی رضوانی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران و تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی وقتی در محل حادثه حاضر شدند با جسد مرد مجهول‌الهویه‌ای داخل کارتن تلویزیونی که در سطل زباله‌ای رها شده بود، روبه‌رو شدند.
بررسی‌ها حکایت از این داشت عامل یا عاملان قتل پس از خفه کردن مرد جوان، جسد او را داخل کارتن تلویزیونی گذاشته و پس از آن در سطل زباله‌ای حوالی تهرانپارس رها کرده‌اند. مرد زباله جمع کن به مأموران گفت: در حال جمع‌آوری زباله بودم که با کارتن تلویزیونی داخل سطل زباله روبه‌رو شدم. وقتی در کارتن را باز کردم با جسد این مرد روبه‌رو شدم و از وحشت فرار کردم و بعد به مأموران خبر دادم. پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران تحقیقات خود را ادامه دادند تا اینکه دریافتند جسد متعلق به مرد افغانی است که چند روز بعد از حادثه برادرش اعلام مفقودی کرده‌است. برادر مقتول به مأموران گفت: مدتی قبل برادرم از افغانستان برای کار به ایران آمد. او در کارگاه ساختمانی کار می‌کرد تا اینکه ناگهان ناپدید شد. پس از این به اداره پلیس رفتم و اعلام مفقودی کردم و الان با دیدن جسدش متوجه شدم به قتل رسیده است. پس از مشخص شدن هویت مقتول تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان قتل از سوی مأموران پلیس ادامه دارد.

قتل زن دستفروش
دومین جسد را مأموران پلیس کلانتری جوادیه تهرانپارس ساعت‌۱۷:۲۰ روز شنبه ۲۲‌تیرماه که متعلق به پیر زن ناشناسی بود داخل سطل زباله‌ای کشف کردند. همان ابتدا مشخص شد پیر زن ناشناس که لباس خانگی به تن داشت با بریده شدن گلویش به قتل رسیده است. بررسی‌ها حکایت از این داشت قاتل یا قاتلان جسد زن سالخورده را پس از قتل داخل کارتنی قرار داده‌اند و پس از انتقال از قتلگاه که به نظر می‌رسید منزل مقتول بوده است داخل سطل زباله‌ای رها کرده‌اند.
پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی مقتول و عامل یا عاملان حادثه آغاز کردند. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت مأموران دریافتند زن جوانی به اداره پلیس رفته و از گم شدن ناگهانی مادر سالخورده‌اش شکایت کرده‌است. از آنجایی که مشخصات ظاهری مقتول با مشخصات زن گم شده شباهت زیادی داشت، مأموران زن جوان را به اداره پلیس دعوت کردند و وی پس از حضور جسد مادرش را در پزشکی قانونی شناسایی کرد. وی گفت: مادرم زن تنهایی بود و در خانه اش حوالی جنوب تهران زندگی می‌کرد تا اینکه دو ماه قبل برادرم که زن و بچه دارد و اهل یکی از شهر‌های شرقی ایران است تنهایی برای کار به تهران آمد. او همراه مادرم زندگی می‌کرد تا اینکه روز حادثه به ما گفت مادرمان برای کار از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است. مادرم دستفروشی می‌کرد و داخل خیابان لباس زنانه می‌فروخت. او علاوه بر دستفروشی تعدادی هم مشتری مخصوص داشت که به آن‌ها لباس می‌فروخت. به گفته برادرم، مادرم برای کار از خانه بیرون رفته‌است، در صورتی که مأموران جسد مادرم را با لباس خانگی کشف کرده‌بودند. شاکی ادامه داد: مادرم با یکی از بستگان نزدیکمان اختلاف داشت و احتمال می‌دهم او مادرم را به قتل رسانده باشد.
پس از این مأموران مظنون به قتل را بازداشت کردند. متهم در بازجویی‌ها قتل زن دستفروش را انکار کرد. تحقیقات از متهم ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار