کد خبر: 963433
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰
معاون اول قوه قضائیه گفت: الان در یک جنگ اقتصادی هستیم و دشمن در تلاش برای فشار روی مردم است و ان‌شاءالله کسی فساد اقتصادی نکند، اما بدانند با اخلالگران شدیدتر از قبل برخورد می‌کنیم.
سرویس جامعه جوان آنلاین: حجت‌الاسلام و‌المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، با اشاره به ویژ‌گی‌های یک مدیر اظهار داشت مدیران به ویژه در قوه‌قضائیه باید مسائل حوزه کاری، اداری و وظایف یک انقلابی، مسلمان و انسان وارسته را به نحو احسن اجرا کنند.
وی تأکید کرد: ما به عنوان نظام اسلامی که با پرچم‌داری ولی فقیه بر پایه خون شهدا و ایثارگری ایثارگران و خون دل ملت‌ها نهادینه شده است، به عنوان کارگزار نظام باید هم به وظایف اداری و هم وظایف مسلمانی و انقلابی را عملیاتی کنیم. وی با بیان اینکه همان‌گونه که به اجرای فرایض دینی مأمور شده‌ایم، به همان مقدار به «مداراه الناس» مأمور هستیم، افزود: شاخص مهم دیگر، توانایی مدیران ما در جمع بین مسائل مختلف است. ما در کشور مشکلات اقتصادی بالایی داریم، در مصاف با جنگ اقتصادی رونق تولید و اقتصاد اهمیت دارد که قوه قضائیه باید در کنار دولت و مجلس در این جنگ نقش ایفا کند.
معاون اول قوه قضائیه با تقدیر از رئیس کل دادگستری استان که از مفسد اقتصادی غافل نشدند، اما در جنگ اقتصادی و رونق تولید موفق بودند، ابراز داشت: در دوران مدیریت ایشان ضمن برخورد با مفسدان اقتصادی، از فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران سالم هم حمایت کردند. همه ما موظفیم این مسائل را در کنار هم جمع کنیم و ضمن برخورد قاطع با مفسدان، با مردم هم مدارا کنیم. این مقام ارشد قضایی کشور تأکید کرد: باید در قالب شورای حل اختلاف و با استفاده از ظرفیت مردمی برای صلح و سازش استفاده شود که هم خیر و برکت فراوانی در جامعه خواهد داشت و هم برای کم‌کردن ورودی پرونده‌ها بسیار مؤثر است. غلامحسین محسنی اژه‌ای در بخش دیگری خاطر نشان کرد: الان در یک جنگ اقتصادی هستیم و دشمن در تلاش برای فشار روی مردم است و ان‌شاءالله کسی فساد اقتصادی نکند، اما بدانند با اخلالگران شدیدتر از قبل برخورد می‌کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار