کد خبر: 963409
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم کاروان پرامیدتری را به المپیک ۲۰۲۰ اعزام کنیم.
به گزارش جوان آنلاین و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد رضا داورزنی عصر امروز در جلسه با روسای فدراسیون‌های ورزشی که به میزبانی کمیته ملی المپیک در حال برگزاری است، گفت: امروز توانستیم با توجه به فضای خوبی که در کمیته ملی المپیک ایجاد شده به صورت هم زمان در خدمت هم روسا و هم نواب روسای فدراسیون‌های ورزشی باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه بزرگ بانوان در ورزش و فدراسیون‌های ورزشی و افتخاراتی که برای ورزش کشور کسب کرده‌اند امیدوارم بتوانیم در این جلسات از حضور نواب رئیس بانوان فدراسیون‌های ورزشی استفاده کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: صااحی امیری با شخصیت فرهنگی و اخلاقی که دارند توانسته‌اند اقدامات خوبی در ورزش کشور انجام دهند و با حضور به موقع و پی گیری خود پشت گرمی خوبی برای فدراسیون‌ها هستند.

وی افزود: به روسای جدید وزنه برداری و کشتی تبریک می‌گویم این دو رشته همواره در المپیک‌ها سبد مدالی ما را رنگین‌تر کرده اند و امیدوارم با اقدامات مناسبی که صورت می‌دهند بتوانند در المپیک ۲۰۲۰ نیز شرایط سبد مدال ما را پر بارتر کنند.

داورزنی گفت: از فدراسیون‌های کاراته، تکواندو، شمشیر بازی که اخیرا دستاورد‌های خوبی داشتند و همچنین سایر فدراسیون‌هایی که موفقیت‌هایی در عرصه آسیایی، جهانی و کسب سهمیه المپیک داشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم دیگر فدراسیون‌ها نیز بتوانند در کسب سهمیه آماده‌تر از قبل گام بردارند تا بتوانیم کاروان پرامیدتری را به المپیک ۲۰۲۰ اعزام کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: سال گذشته به همراه ۱۵, ۱۶ رییس فدراسیون به کشور عراق سفر کردیم و تفاهم نامه‌هایی با مسئولان و روسای فدراسیون‌های مربوطه عراق امضا شد که امروز وزیر جدید ورزش و جوانان عراق به ایران آمده و با وزیر ورزش و جوانان ما و رییس کمیته ملی المپیک دیدار دارند.

وی در پایان گفت: به دنبال این هستیم تا تفاهمات امضا شده با عراق را اجرایی کنیم و تلاش وزارت ورزش و جوانان ایران بر این است تا بتوانیم در برخی رشته‌ها به عراق کمک کنیم و همچنین از حسن همجواری برای حضور در کمپ‌ها و اردو‌های مختلف استفاده کنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار