کد خبر: 963308
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
کاپیتان تیم والیبال جوانان ایران قبل از بازی با بحرین در مسابقات قهرمانی جهان گفت: قطعا داور در این مسابقه به سود بحرین سوت می‌زند!
به گزارش جوان آنلاین و به نقل از فدراسیون والیبال، امیرحسین اسفندیار پس از شکست تیم والیبال جوانان ایران مقابل ایتالیا اظهار داشت: بازی بدی انجام ندادیم، اما نتوانستیم آنطور که می‌خواستیم توانایی هایمان را نشان دهیم و در نهایت شکست خوردیم.

وی ادامه داد: هنوز شانس صعود به نیمه نهایی را داریم و امیدوارم مقابل بحرین با یک نتیجه خوب پیروز و راهی نیمه نهایی شویم. بازی با بحرین برای ما حیاتی است و باید هر چه در توان داریم مقابل این تیم به کار بگیریم.

کاپیتان تیم والیبال جوانان ایران درباره اینکه اشتباهات فردی بازیکنان ایران مقابل ایتالیا زیاد بود، تصریح کرد: در بعضی از لحظات بازی امتیازاتی را روی اشتباهات فردی خودمان از دست دادیم، اما بازی با ایتالیا تمام شده و باید با آنالیز نقاط ضعف تیم را رفع کنیم. بازی بعدی برای ما حساس است و بچه‌ها قطعاً کمی استرس خواهند داشت.

اسفندیار در خصوص اینکه احتمال دارد در بازی با بحرین ناداوری رخ دهد، اظهار داشت: برابر ایتالیا هم داور ما را اذیت کرد و در بازی مقابل بحرین هم داور قطعاً به نفع تیم حریف سوت خواهد زد. در این خصوص نمی‌توان کاری کرد!


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار